В Венесуэле похоже революция!
Кацаполюбивого коммуняку люди прогнать хотят, оппозиционер уже даже принял присягу и.о.
США и другие одобряют, угадайте кто против?
Andrey77 писал(а):Баба Яга?
Подразделение Минфина США, отвечающее за правоприменение в области санкций, OFAC (Office of Foreign Assets Control) 28 января объявило об исключении En+, «РусАл» и «Евросибэнерго» из санкционного списка
Снятие санкций стоило олигарху Олегу Дерипаске акционерного и корпоративного контроля в компаниях. При этом Дерипаска остается под санкциями, говорится в сообщении американского Минфина.
В своем сообщении ведомство не привело новых подробностей схемы вывода компаний Дерипаски из-под санкций, кроме тех, что уже были раскрыты 19 декабря. Некоторые новые факты раскрыла сама En+.
Так, вслед за заявлением OFAC компания сообщила, что швейцарский сырьевой трейдер Glencore становится владельцем 10,55% в En+ Group в рамках сделки по обмену на этот пакет своей доли в «РусАле» в размере 8,75%.
Эта сделка готовилась давно, но из-за введенных в апреле прошлого года санкций против «РусАла» была заморожена, а в итоге стала частью плана по снижению доли Олега Дерипаски в En+ для вывода компании из-под санкций. До сих пор размер пакета, который получит Glencore, был известен только приблизительно, точно он раскрыт впервые.
Соглашение с Glencore подписано 26 января. Из-за «некоторых регуляторных требований» передача пакета швейцарского трейдера в «РусАле» на баланс En+ пройдет в два этапа - около 2% сразу после снятия санкций и остальные 6,75% спустя год.
В остальном параметры плана по выводу En+ (а вместе с ней – «РусАла», материнской компанией которого является En+) из санкционного списка совпадают с ранее опубликованными Минфином США. ВТБ получает в собственность акции En+, которые ранее находились у него в залоге по кредитам, выданным госбанком структурам Дерипаски. Голосовать этими акциями будут американские трасты. Часть своего пакета в En+ Дерипаска передает благотворительному фонду. В целом его доля в En+ снижается с около 70% до 44,95%, при этом голосовать он сможет не более чем 35% акций.
ВТБ уже является акционером компании - до согласованных с OFAC изменений банку напрямую принадлежало 9,62% En+. Участие ВТБ в схеме, которая позволит снизить долю Дерипаски в En+, обсуждалось с самого начала ее разработки. New York Times несколько дней назад со ссылкой на источники сообщала, что по итогам передачи части акций Дерипаски у ВТБ будет около 24% в En+. В сообщении компании конечная доля банка не названа, однако пакет Glencore источники NYT назвали точно (10,55%).
Кроме того, часть пакета в En+ Дерипаска передаст благотворительному фонду «Вольное дело». В сообщении доля не названа, NYT писала, что речь о 3,22%.
Источник: Интерфакс
GTI писал(а):ребус
Читав, що там якась хитра комбінація з амерською фемідою.
Як майбутні інженери НТУУ КПІ збирають спортивні боліди
Автор: Віталій Царьов - 11:30 - 29.01.20192034
Поділитися Твіттнути
Фото: korrespondent.net
Студенти КПІ ім. Ігоря Сікорського розпочали будівництво чергового спортивного автомобіля. Створювати власними силами з нуля боліди в Київському політеху почали 2014 року на базі кафедри інтегрованих технологій машинобудування Механіко-машинобудівного інституту.
Передає Національний Промисловий Портал з посиланням на Кореспондент.
На початку викладачі, дещо скептично поставилися до задуму, але все ж таки підтримали участь студентської команди в міжнародних студентських інженерних змаганнях Formula Student, яке вже понад півстоліття організовує Спільнота автомобільних інженерів (Society of Automotive Engineers, SAE). За задумом, команда студентів – це інженерна група, яка повинна самостійно розробити і власноруч побудувати автомобіль формульного класу для ринку непрофесійних гоночних авто і прийняти з ним участь у спортивних перегонах.
Завдяки цьому проекту наші студенти стають не тільки інженерами, які вміють конструювати і будувати автомобілі, але і бізнесменами. Хлопці самі знаходять кошти для реалізації проекту і розробляють бізнес-план для запуску виробництва автомобілів, – пояснює завідувач кафедри інтегрованих технологій машинобудування Механіко-машинобудівного інституту професор Віталій Пасічник.
Перший болід в Київському політеху побудували за стислі терміни з мінімальним бюджетом. Всі роботи студенти здійснювали самостійно. Заміри і частини деталей робили в місцевій лабораторії. В результаті отримали болід вагою 300 кг, здатний розганятися до 100 км / год всього за 4 секунди. Максимальна швидкість – 260 км / год. З цим авто хлопці у 2015 поїхали на свої перші змагання в Чехію. І хочу того разу повернулися без перемоги, але отримали море вражень і нестримне бажання продовжувати конструювати автомобілі.
На даний момент команда створила вже чотири боліди. Вага останнього всього 240 кг, що на 10 кг менше, ніж його попередник, і на 60 кг легше, ніж перший автомобіль. Болід став легше, але міцніше завдяки вдосконаленій конструкції рами і використання сучасних технологій проектування.
Переважна більшість вузлів і деталей нашого автомобіля оригінальні. Рама, підвіска, трансмісія, рульова і гальмівна системи – це наші власні розробки”, – розповідає учасник проекту, студент 5-го курсу механіко-машинобудівного інституту Дмитро Нагорний.
Бюджет середньої європейської команди на змаганнях – 100-150 тисяч євро, а наші хлопці в перший рік мали всього 4,5 тисячі. У цьому році на проект команди з КПІ зібрали 10 000 доларів США. Це найуспішніший результат для нашої команди. Але прірва між бюджетами все ще величезна, у Європі студентів в основному фінансують автокорпорації.
У майстерні “Формули студент КПІ” вже почали проектувати свій п’ятий спортивний автомобіль.
Будемо вдосконалити систему управління двигуном, включати автоматизацію перемикання передач, додамо сучасних матеріалів і приправимо все це новітніми технологіями, – ділиться планами Дмитро Нагорний.
Вернуться в За жизнь и обо всём
Сейчас этот форум просматривают: Google [Bot] и гости: 45