
Державне підприємство «Авіалінії Антонова» відкриває з 1 січня 2017 року Великобританії нове представництво – компанію Dreamlifts Ltd.
Про це повідомляє «Інтерфакс-Україна».
Dreamlifts Ltd. представлятиме «Авіалінії Антонова» в Сполученому Королівстві замість створеної в 2006 році для просування послуг з перевезення вантажів літаками «Руслан» спільно з російською «Волга-Дніпро» Ruslan International (RI), яка припиняє свою діяльність 31 грудня 2016 року.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Українська «Мрія»: Чи є майбутнє в найбільшого літака у світі
У ДП «Антонов» також зазначають плідну 10-річну діяльність RI на світовому ринку авіаперевезень великогабаритних і надважких вантажів і висловлюють «Волга-Дніпро» подяку за тривалу взаємодію на світовому ринку.
«Як розробник Ан-124-100 і власник сертифіката типу на цей літак, «Антонов» забезпечить експлуатацію неперевершених «Русланів» на світовому ринку авіаперевезень протягом ще багатьох років. Ми будемо працювати з досвідченою і енергійною командою в Сполученому Королівстві, і бачимо великі перспективи у взаємодії з нашими замовниками», — заявив президент «Антонова» Олександр Коцюба.
Як повідомлялось раніше, українські літаки «Руслан» та «Мрія» матимуть британські шини.
VIKON писал(а):двигаем рашку
Державне підприємство «Авіалінії Антонова» відкриває з 1 січня 2017 року Великобританії нове представництво – компанію Dreamlifts Ltd.
Про це повідомляє «Інтерфакс-Україна».
Dreamlifts Ltd. представлятиме «Авіалінії Антонова» в Сполученому Королівстві замість створеної в 2006 році для просування послуг з перевезення вантажів літаками «Руслан» спільно з російською «Волга-Дніпро» Ruslan International (RI), яка припиняє свою діяльність 31 грудня 2016 року.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Українська «Мрія»: Чи є майбутнє в найбільшого літака у світі
У ДП «Антонов» також зазначають плідну 10-річну діяльність RI на світовому ринку авіаперевезень великогабаритних і надважких вантажів і висловлюють «Волга-Дніпро» подяку за тривалу взаємодію на світовому ринку.
«Як розробник Ан-124-100 і власник сертифіката типу на цей літак, «Антонов» забезпечить експлуатацію неперевершених «Русланів» на світовому ринку авіаперевезень протягом ще багатьох років. Ми будемо працювати з досвідченою і енергійною командою в Сполученому Королівстві, і бачимо великі перспективи у взаємодії з нашими замовниками», — заявив президент «Антонова» Олександр Коцюба.
Як повідомлялось раніше, українські літаки «Руслан» та «Мрія» матимуть британські шини.
ребус писал(а):VIKON писал(а):двигаем рашку
Державне підприємство «Авіалінії Антонова» відкриває з 1 січня 2017 року Великобританії нове представництво – компанію Dreamlifts Ltd.
Про це повідомляє «Інтерфакс-Україна».
Dreamlifts Ltd. представлятиме «Авіалінії Антонова» в Сполученому Королівстві замість створеної в 2006 році для просування послуг з перевезення вантажів літаками «Руслан» спільно з російською «Волга-Дніпро» Ruslan International (RI), яка припиняє свою діяльність 31 грудня 2016 року.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Українська «Мрія»: Чи є майбутнє в найбільшого літака у світі
У ДП «Антонов» також зазначають плідну 10-річну діяльність RI на світовому ринку авіаперевезень великогабаритних і надважких вантажів і висловлюють «Волга-Дніпро» подяку за тривалу взаємодію на світовому ринку.
«Як розробник Ан-124-100 і власник сертифіката типу на цей літак, «Антонов» забезпечить експлуатацію неперевершених «Русланів» на світовому ринку авіаперевезень протягом ще багатьох років. Ми будемо працювати з досвідченою і енергійною командою в Сполученому Королівстві, і бачимо великі перспективи у взаємодії з нашими замовниками», — заявив президент «Антонова» Олександр Коцюба.
Як повідомлялось раніше, українські літаки «Руслан» та «Мрія» матимуть британські шини.
Ну, тут ты не прав.
На самом деле (как я понимаю), это логичный шаг для обеспечения контракта Антоновым в Ираке и Афганистане, который по недавним заявлениям в СМИ пиндосский пентагон передает от "Волги-Днепр" непосредственно Антонову.
У авиалиний Антонова осталось семь самолетов (вроде шесть действующих). И вот именно им передают контракты на перевозки из штатов в Африку и Афганистан всяких грузов.
Потому, как я понимаю, открывается новое юр.лицо, которое будет продвигать уже конкретно Авиалинии Антонова, а не рашкинских перевозчиков на наших АН-124.
Спрос на такие перевозки достаточно велик, ведь кроме Русланов больше ни один самолет в Мире (кроме опять же Мрии) не может выполнять ТАКИЕ перевозки.
А у пентагона налажена целая цепочка логистики, которая фактически полностью заточена под Русланы.
Нам бы еще построить с пяток хотябы таких самолетов. Чтоб успевать за выработкой лётного ресурса. Ведь эти самолеты реально зарабатывают много денег для Страны и окупают себя вполне.
Вернуться в За жизнь и обо всём
Сейчас этот форум просматривают: Google [Bot] и гости: 9