Киянин Едуард Рудік — 73-річний винахідник і автоконструктор — створює дешеві автомобілі зі склопластику.
Свій перший автомобіль ("Пульсар") Рудік створив ще у 1983 році, розповідає АвтоПогляд. На цей автомобіль тоді 43-річному автоконструктору знадобилося 3 роки. Двигун і всі агрегати для хенд-мейд-авто були взяті з моторолера "Тула". Як результат - вийшло авто на двох, здатне навіть плавати по воді. Однак, як зауважує винахідник, спустити його на річку він все-таки не наважився.
Рудік багато подорожував як на мотоциклах, так і на автомобілях. Нині він організував конструкторське бюро, де працюють 4 людини, які проектують, випробовують машини і агрегати та допомагають втілювати задуми розробника.
Свої автомобілі Рудік створює з... пінопласту й склопластику.
"Металевих машин не роблю. Всі зі склопластику - він міцний і легкий. Машину роблю півроку. Спочатку малюю профіль на картоні, потім роблю каркас із труб. Наповнюю простір майбутнього авто пінопластом. Із нього металевими тертками витесую, як скульптор, форму. Покриваю рідким скловолокном. Воно застигає і утворює корпус машини", - каже чоловік.
На сьогодні Рудік створив 19 машин, майже всі вони обладнані агрегатами від мотоциклів, тому й дуже дешеві: таке міні-авто може купити кожен. На деякі моделі встановлюються електродвигуни.
"Мої автомобілі обладнані 650-кубовими двигунами КМЗ на 32 к.с. Такі встановлювали на мотоцикли "Дніпро". Максимальна швидкість машин 100-120 км/год. Цими двигунами я обладнав "Сайгака" та "Бурсака". На "Ласку" встановив сучасніший силовий агрегат, він бере близько 2 літрів на 100 кілометрів. Їздив за ним у Китай", - розповів Рудік.
Як зазначає винахідник, ці машини - це поєднання простоти мотоцикла та комфорту автомобіля. Двомісні міні-авто дуже маневрені, займають вдвічі менше
місця, ніж звичайні, їх можна припаркувати де завгодно. Але в той же час, в такому авто для водія і пасажира тут стільки ж місця, як і в автомобілі середнього класу.
Ще одна перевага таких міні-авто: оскільки вони легкі, в них встановлені менш потужні двигуни, які споживають набагато менше палива, ніж машини середнього класу.
"Моя "Ласка", бере 3,8 л бензину на 100 км, важить машина всього 280 кг. Тоді як 1300-кілограмова 5-місна KIA або Hyundai по місту витрачають 8-9 л пального", - каже Едуард Рудік.
Максимальна швидкість автомобіля зі склопластику - 100-120 км/год, чого цілком достатньо для пересування по місту.
Назви для своїх автомобілів Рудік придумує українською та записує їх кирилицею: "Бурсак" - найдешевший, вартістю 18 000 гривень. Це студентський автомобіль, його двері відкриваються вгору . "Ласка" - найшвидша, спритна, як цей звір. "Сагайдак" - із закрученими бічними стійками біля лобового скла. Вони нагадують формою роги козла сайгака".
Мрія Едуарда Рудіка - запустити серійне виробництво своїх міні-авто. Однак, за словами винахідника, для цього потрібно 2 мільйони доларів.
"Для моїх машин час ще не настав. Виробництво такого автомобіля не цікавить бізнесменів. Автозавод почне приносити прибуток через 4-5 років", - каже винахідник.
http://expres.ua/auto/2015/06/25/140900 ... 00-dolariv