Модератор: Dr.House
c0les0 писал(а):Ездил неделю назад. Высокий, валкий. Но резвый.
Менять B13 на него считаю не целесообразным.
tra1der писал(а):c0les0 писал(а):Ездил неделю назад. Высокий, валкий. Но резвый.
Менять B13 на него считаю не целесообразным.
Вибачте, але виводять з себе такі заяви. Скажіть що дорого, що більше новий passat подобається, а те що практично десятирічна машина краща за нову це дурня. причому чіпляються до всякої фігні: рамочки на дверях є, ось вже валкість зявилася (о чудо і це на машині яка на порядок тупо вище) І т.д. плюсів в новому ауті в порівнянні з B 13 дофіга
tra1der писал(а):
Так він їде не гірше ніж b13 з 2.5. Ми ж не з 3.0 порівнюємо. Просто виникає запитання, що має бути в машині, щоб !нєпоколєбімий! b13 захотілося змінити.
Ще один тест -http://info.drom.ru/surveys/32644/
VIKON писал(а):tra1der писал(а):
Так він їде не гірше ніж b13 з 2.5. Ми ж не з 3.0 порівнюємо. Просто виникає запитання, що має бути в машині, щоб !нєпоколєбімий! b13 захотілося змінити.
Ще один тест -http://info.drom.ru/surveys/32644/
Так людина з цього-ж приводу й висловила свою думку, бо мабуть мала змогу порівнювати, я ще не тестував, але мій стиль керування у місті, стає схожий на "пенсійний", от мені й байдуже, як воно керується, хоча...
Я коли поставив передню распорку на АутВ13, навіть дружина побачила різницю у керуванні, от й думайте...![]()
пИсИ: просто порада, є така кнопка - ЦИТАТА, тисниш, й не треба копіювати опонента, просто пишеш свого коментаря...
tra1der писал(а):Та тиснув, просто вирішив свою частину видалити, щоб менше місця займало, тому так і вийшло.
tra1der писал(а):c0les0 писал(а):Ездил неделю назад. Высокий, валкий. Но резвый.
Менять B13 на него считаю не целесообразным.
Вибачте, але виводять з себе такі заяви. Скажіть що дорого, що більше новий passat подобається, а те що практично десятирічна машина краща за нову це дурня. причому чіпляються до всякої фігні: рамочки на дверях є, ось вже валкість зявилася (о чудо і це на машині яка на порядок тупо вище) І т.д. плюсів в новому ауті в порівнянні з B 13 дофіга
VIKON писал(а):tra1der писал(а):c0les0 писал(а):Ездил неделю назад. Высокий, валкий. Но резвый.
Менять B13 на него считаю не целесообразным.
Вибачте, але виводять з себе такі заяви. Скажіть що дорого, що більше новий passat подобається, а те що практично десятирічна машина краща за нову це дурня. причому чіпляються до всякої фігні: рамочки на дверях є, ось вже валкість зявилася (о чудо і це на машині яка на порядок тупо вище) І т.д. плюсів в новому ауті в порівнянні з B 13 дофіга
Друже, тут треба враховувати те, що кому потрібно, у першу чергу. Кому їхати, кому шашечки. Так ось з приводу "шашок", В15 звісно не може буте гірше, а от з приводу їхати...
Можно буде потестити, тим-же шляхом, як й Бочкала...
Збудувати "змійку", та проїхати одним, та другим авто...
В іншому все субїєктивно, суджу по собі, якби сьогодні купувати нове авто, за такі гроші(42-45т), особисто я, купив ьи тільки Аут, інше не подобаеться...
Ах да, самое главное — на ручках открывания дверей переключатели блокировки замка наконец-то развернули в правильную сторону!
Ближний свет теперь светодиодный (!) в прожекторной оптике.
Sergioni писал(а):Обзор, достойный внимания!
Кстати, лично у меня сходу возникла масса вопросов:Ах да, самое главное — на ручках открывания дверей переключатели блокировки замка наконец-то развернули в правильную сторону!
- а до этого в др. сторону было неправильно? Почему?Ближний свет теперь светодиодный (!) в прожекторной оптике.
- точно?![]()
и т.д....
Alex_x писал(а):Я думаю, они имели в виду, что защелка должна закрываться вперед, а не назад, как на В14:
Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 7