Щоб не плутати як то кажуть "святе з правидним" треба чітко розрізняти (у розумінні субариста) прошивку та відключення чеку по другій лямді.
У простому варінті тобі вирізіют кати, варять стронгери та в прошивці просто відключають перевірку другої лямди (топто блок керування вважає що вона не передбачена заводом-виробником

). Останнє ти можешь зробить сам якщо є чим. І в такому випадку немає ніяких 300 баксів.
У більш складному варіанті тобі крім того що написано вище додатково прибирають secondary air pump, ти викатуєш усе пальне, заливаїш літрів 20 того пального на тій заправці якою користуєшся а потім хлопцям кажешь "хочу шоб перло" або "хочу економічно". Вони беруть ноут, закручують широкополосну лямду та декілька годин у різних режимах катаються з тобою, пишуть та аналізують логи та правлять усю прошивку (паливні карти, карти запалювання та інше). Оце називаїться прошивкою і коштує 300 баксів.
Прощу вибачення за досить спрощене пояснення, але точно буде зрозуміло. За зняття галочки в прошивці з другої лямди, так само як і за заливку стандартної заводської прошивки можуть взяти 100-200 гривень.
А прошивкою в розумінні субариста називають процесс персональної коррекції заводських налаштувань ECU під твої потреби.