в 3,0 ланцюг ГРМ, а в 2,5 ремінь. ланц надійніше
в 3,0 на автоматі розподіл потужностей між осями 45/55 - тобто дуже не погано. на механіці в вас 50/50
в 3,0 автомат 5-ти ступінчатий, що набагато краще ніж 4-ступка в автоматах 2,5 (хоча в вас механіка, але пишу щоби ви не думали що в 3,0 автомат такий самий як в 2,5)
в 3,0 буде VDC (тобто японський аналог ESP )
3.0 це DOHC, в 2,5 на аутбеці б13 це SOHC - це означає більша ефективність 3-літрового мотору (більше конів з одної літри обєму)
3,0 потужніший, це означає що він буде менше викладатися щоби їхати так само динамічно як ви їздите на своєму 2,5. а менше викладатися = довше прожити
єдине що наразі не зрозуміло це:
BEREZ писал(а):скорость,бездорожье
нема таких машин які би були одночасно файні і на трасі і на бездоріжжі
механіка буде кращою на бездоріжжі
автомат на трасі
(3,0 на механіці я не бачив. ну тобто бачив, це Спек-б, але це Легасі, і вона точно не для бездоріжжя)