Всім привіт.
Халепа. 
Давно хотів залити 98й спробувати..., особливо начитавшись інструкції до машини : " заливати бензин не нижче 95го"  і цієї теми : viewtopic.php?p=645761#p645761
А тут зарплата, порожній бак ( на лампі кілометрів 40 проїздив) і я якраз поряд з самою крутою АЗС в Києві. 
Заїхав на "Укравто" на Бажана - 30 л 98го ( не "+", а звичайний). І гоу....
Їде прикольно...все гут....весь день все було добре....на наступний день теж все добре, проїхав 3 км, залишив авто на півтори години.... вернувся, заводжусь - ЧЕК + круіз мигає....ППЦ.... День вчора відїздив - не пропадає....
Раніше бувало - вискакувало те саме, коли клему з аккуму знімав - пропадало після того, як пару раз завівся.... Поки не пропадає.
На СТО колись давно казали, що в мене проблема з лямбдою - щось там то відстає то пристає.... Але це було більше року назад...і чек у мене вискакував тільки пару раз і тільки після зняття клеми...
Є припущення, дилетантське звісно, що суперкльовим 98м у мене вимило\підмило\підняло якусь грязюку десь там....і вона пішла далі...
Весною поміняв паливний фільтр і почистив форсунки - зі зняттям на стенді. Лив восновному Окко, іноді Лукойл, рідко Укравто. Все звичайний , не "+".
На трасі один раз залив паршивого на Окко....машина втратила в потужності, але чек не вискакував....І  було це тільки раз і більше 3тис. км тому.....
Одним словом, тема для роздумів. Ще після ночі не заводився....Якщо не пропаде і сьогодні - залишу постояти без клеми пару днів... 
Ще будуть поради ?
			
				





 ...ну и в обоих случаях удаление ката...по желанию клиента
...ну и в обоих случаях удаление ката...по желанию клиента
 машину помив  і пропав
  машину помив  і пропав   
   Наввіть не знаю чи лити далі 98й. Їде, звісно, вона класно... але знов без круїзу їздити не охота...
  Наввіть не знаю чи лити далі 98й. Їде, звісно, вона класно... але знов без круїзу їздити не охота...


