Як через Одесу - я не знаю. Я їхав через Чернівці.
Львів - Франківськ - Чернівці - границя - Suceava - Bacau - Foscani - Galati - Silistra - паром - Варна
Українська частина дороги так собі
Румунська супер в плані покриття, але проходить через села і міста, відповідно попадаєтсья і міліція з радарами, і місцеві на дорогах. тре їхати уважно. Доречі, кажуть що румунські мєнти контролюють швидкість, тому краще не перевищувати. Або їхати вночі - місцевих аборигенів на дорогах менше, міліціїї майже нема.
Болгарська - Асвальт чуть гірший ніж в Румунії. Міліція є але не часто.
Границі пройшли швидко
на україно-румунській тре купити віньєтку. можна зробити онлайн
http://www.roviniete.ro/ru - буде дешевше. Дешевше тому що румунських леїв в мене не було, то платив Євро по не дуже вигідному курсу
на румуно-болгарській теж тре купити віньєтку яка клеїться на скло.
румуно-болгарська границя проходить через паром. впринципі нічого страшного. жива черга, машин не супер багато, але тре буде почекати від години до двох (ну але я їхав літом, коли відпочивальників було вагон. думаю зараз там наплив туристів менший). можна їхати через міст. Для цього потрібно їхати по обїздній Бухаресту і повертати на Русе. Лишніх 50 км, плюс міст там не дуже широкий, теж є черги, і він теж платний, тому вирішили їхати паромом.
Оплата парому теж в леях і теж беруть Євро по не дуже вигідному курсу. ну але на ціну всієї поїздки паро лишніх євро не впливають ніяк :))
дорога по Болгарії різна. Сілістра - Варна - Бургас - нормальна, ям нема. ну, їдеться без напрягу
назад вирішив їхати іншою дорогою. для різноманіття. Їхав Бургас - Шумен - Сілістра. там є ацтойні участики. з розбитим асвальтом. і краєвиди не цікаві. більше тудою не поїду.
бензин в Болгарії дешевший ніж в Румунії. По якості - хз. Субару переварила нормально. Але я заправлявся в великих містах на великих заправках. В Румунії знайома не проконтролювала наявність пального в баку і їй прийшлося заправлятися де попаде. Попало на село з якоюсь забитою заправкою. залила повний бак - через сотню км вийшла з ладу перша лямбда. машина - хюндай з пробігом 80к км.
на рахунок ніщаків в багажніку для Румунії - нічого особливого там не треба. Все те ж що і для іншої Європи. Так як я їжджю в Європу, то жилет в мене був. Аптечка, вогнегасник, аварійний знак вимагається і в Україні. Зелена карта (страхівка на авто) перевіряється ще на границі. Більше нічо такого я не мав.
на рахунок жилету. продається в метро або на авторинку або в автомагазинах в відділі там де коврики, знаки аварійні, наклейки і всяка фігня. Коштує 20 чи 30 грн. місця в багажнику займає мало. одягати потрібно при раптовій зупинці на трасі. Коли я в Румунії зупинявся на 5 хв вийти "до вітру" і розімяти ноги, я не одягав. Та і траса Румунська нічим від нашої не відрізняється. Це не німецький автобан. Доречі, в Німеччині на автобані не можна зупинятися взагалі. Зупинка можлива лише в випадку поломки, ну або комусь стало дуже зле. от тоді і тре одягати жилет.
