Subary Legacy vs Honda Accord

Модератор: Dr.House

Сообщение sergey190860 » Ср дек 19, 2012 17:42

HolyShit писал(а):Согласен- GT куда интереснее аппарат, но и стоит уже других денег.
Нет, гонки устраивать на каждом светофоре не буду, но хочется чтоб 2,5 могли при необходимости дать копоти :)
Тут писали про проблемы с металлом в аутбэке, что это болезнь у всех машин. Где-то в районе крышки багажника начинаются трещины металла. В легаси тоже такая штука бывает или все гуд?

Хороший аппарат всегда стоит хороших денег. Дешёвая рыбка - фиговая юшка. А трещит по швам только Аут В14 недоделанный. :D . С леськой и предыдущими моделями всё тип-топ. Надеюсь, что следующий Аут будет удачнее.
  • 0

Outback 3.0R 2009 Steel Silver Metallic.
Аватара пользователя
sergey190860
 
Сообщения: 1153
Зарегистрирован: Ср ноя 11, 2009 14:34
Откуда: Odessa
Репутация: 577

Сообщение HolyShit » Ср дек 19, 2012 18:07

Ну обычная легаси 2,5 - тоже не сказал бы что дешевая рыбка :)
Спасибо за инфу по кузову )
  • 0

Аватара пользователя
HolyShit
 
Сообщения: 37
Зарегистрирован: Ср дек 19, 2012 13:16
Откуда: Kyiv
Репутация: 1

Сообщение yarko » Ср дек 19, 2012 19:29

Класна дискусія. Рік тому власне покинув ряди субаруводів через подібні сумніви. Три роки катав "леську" В13 з 2.5 на автоматі. Все в ній було добре, але ж не їхала вона. Коли вже розкатаєш до 150 то вже якось пре і розганяється навіть, але в діапазоні до 120, затримки автомата дуже дратують. Таке враження, що замикається він запізно. Ну то таке. Був ще трабл з задньою підвіскою. На рідних амортизаторах філейна частина розкачувалася і її періодично треба було збирати докупи гальмами. Не знаю чогу тут хвалять супернадійну підвіску, але пробивається вона на раз...

В14 реально кращий по ходовій, але з динамікою така ж фігня. І суперпупер варіатор ніфіга не рятує. На ГТ не їздив, але недавно тестив S-Edition з таким же набором двигун-трансмісія. Їде він звичайно дуже непогано, але динаміка до включення турбіни заставляє згадати народний фольклор...

Тепер трохи про своє. Катаю Мондео з Екобустом і Пауершифтом. Дуже адекватна робота двигуна з коробкою. В діапазоні до 200 км/год прискорюється напористо і без затримок. Особливо радує динаміка з ходу. Але ж тіко передній привід і з місця, а тим паче зимою - не фонтан. Думаю тут і XV з 1.6 перші 100 метрів буде рвати, але далі - фігидулі...

Тестив Акорд. Ну не їде він на автоматі. Ні з місця ні з ходу. Де там та 201 сила?

Єдине що зрозумів після останнього вибору машини, що головне це емоційне задоволення від автівки. Їде Мондео в рази краще за Леську і комфортніший і повертає дуже добре (хай закидають мене субаруводи помідорами) але емоції не ті що від Субару і все тут... ;)
  • 0

Ford Mondeo, 2.0 EcoBoost
Аватара пользователя
yarko
 
Сообщения: 26
Зарегистрирован: Сб дек 03, 2011 18:39
Откуда: Lviv
Репутация: 0

Сообщение sergey190860 » Ср дек 19, 2012 19:55

yarko писал(а):Їде Мондео в рази краще за Леську і комфортніший і повертає дуже добре (хай закидають мене субаруводи помідорами) але емоції не ті що від Субару і все тут... ;)

Тогда зачем продаёшь такой авто или от ускорений укачивает? :D
  • 0

Outback 3.0R 2009 Steel Silver Metallic.
Аватара пользователя
sergey190860
 
Сообщения: 1153
Зарегистрирован: Ср ноя 11, 2009 14:34
Откуда: Odessa
Репутация: 577

Сообщение HolyShit » Ср дек 19, 2012 20:11

yarko писал(а):Класна дискусія. Рік тому власне покинув ряди субаруводів через подібні сумніви. Три роки катав "леську" В13 з 2.5 на автоматі. Все в ній було добре, але ж не їхала вона. Коли вже розкатаєш до 150 то вже якось пре і розганяється навіть, але в діапазоні до 120, затримки автомата дуже дратують. Таке враження, що замикається він запізно. Ну то таке. Був ще трабл з задньою підвіскою. На рідних амортизаторах філейна частина розкачувалася і її періодично треба було збирати докупи гальмами. Не знаю чогу тут хвалять супернадійну підвіску, але пробивається вона на раз...

В14 реально кращий по ходовій, але з динамікою така ж фігня. І суперпупер варіатор ніфіга не рятує. На ГТ не їздив, але недавно тестив S-Edition з таким же набором двигун-трансмісія. Їде він звичайно дуже непогано, але динаміка до включення турбіни заставляє згадати народний фольклор...

Тепер трохи про своє. Катаю Мондео з Екобустом і Пауершифтом. Дуже адекватна робота двигуна з коробкою. В діапазоні до 200 км/год прискорюється напористо і без затримок. Особливо радує динаміка з ходу. Але ж тіко передній привід і з місця, а тим паче зимою - не фонтан. Думаю тут і XV з 1.6 перші 100 метрів буде рвати, але далі - фігидулі...

Тестив Акорд. Ну не їде він на автоматі. Ні з місця ні з ходу. Де там та 201 сила?

Єдине що зрозумів після останнього вибору машини, що головне це емоційне задоволення від автівки. Їде Мондео в рази краще за Леську і комфортніший і повертає дуже добре (хай закидають мене субаруводи помідорами) але емоції не ті що від Субару і все тут... ;)

Дякую за думку) Але от що-що, так форд, як на мене - взагалі на д-клас не виглядає. Якось я не сприймаю його як акорд, легасі, пасат чи інших однокласників.
За зовнішнім виглядом та напічканістю взяв би Кіа Оптіма не вагаючись, якби не було б цікаво поюзати япошку та повний привід :) Як Ви і кажете - емоційне задоволення - головне. )
  • 0

Аватара пользователя
HolyShit
 
Сообщения: 37
Зарегистрирован: Ср дек 19, 2012 13:16
Откуда: Kyiv
Репутация: 1

Сообщение yarko » Ср дек 19, 2012 21:10

sergey190860 писал(а):
yarko писал(а):Їде Мондео в рази краще за Леську і комфортніший і повертає дуже добре (хай закидають мене субаруводи помідорами) але емоції не ті що від Субару і все тут... ;)

Тогда зачем продаёшь такой авто или от ускорений укачивает? :D


Я ж кажу - головне це емоції від авто. Мондео надто правильний для мене. Справжній власник цього авто має відчувати себе поважною людиною, яка вже багато досягнула в цьому житті. Понад усе цінує стабільність та приймає лише виважені та правильні рішення. Власне якщо говорити про ціну якість то у випадку Мондео можна отримати більше погонних метрів машини і якості за менші гроші це теж дуже виважене рішення... Але це не про мене напевно :) Тому й продаю. Але й продаю якось не по справжньому. Сьогодні дорогою Львів-Ужгород реально кайфував від обгонів по серпантинах та й розхід 7,6 при середній 100 км/год вважаю ну дуже непоганим...

Але ж все одно хочу знову Субару. І повний привід для мене не дуже потрібний. Навіть не можу толком пояснити чому. Якась вона моя і все тут :)
  • 0

Ford Mondeo, 2.0 EcoBoost
Аватара пользователя
yarko
 
Сообщения: 26
Зарегистрирован: Сб дек 03, 2011 18:39
Откуда: Lviv
Репутация: 0

Сообщение zav » Ср дек 19, 2012 21:45

Позже отпишусь :) у меня аут у жены аккорд последний, тока тайпC
  • 0

Аватара пользователя
zav
 
Сообщения: 3042
Зарегистрирован: Ср ноя 19, 2008 02:18
Откуда: Днепропетровск
Репутация: 382

Сообщение HolyShit » Ср дек 19, 2012 21:54

Оооо. Интересно )
  • 0

Аватара пользователя
HolyShit
 
Сообщения: 37
Зарегистрирован: Ср дек 19, 2012 13:16
Откуда: Kyiv
Репутация: 1

Сообщение mega_asd » Ср дек 19, 2012 22:21

Бери аут б14 только 2011 гв не пожалееш
  • 0

Subaru Legacy 2.0 AT 2007 QS and Subaru Outback 2.5 AT 2011 NC
Андрей
Аватара пользователя
mega_asd
 
Сообщения: 1035
Зарегистрирован: Пн фев 08, 2010 13:39
Откуда: Днепропетровск
Репутация: 0

Сообщение HolyShit » Ср дек 19, 2012 22:33

Ну аут как-то уже более семейный автомобиль ) Мне надо эгоистичнее )) легаси пойдет больше )
  • 0

Аватара пользователя
HolyShit
 
Сообщения: 37
Зарегистрирован: Ср дек 19, 2012 13:16
Откуда: Kyiv
Репутация: 1

Сообщение Игорь71 » Ср дек 19, 2012 23:30

Хто то там писал по поводу салона в 13 так вот! Был у меня аут 2.5 на полном фуле+ нави , катал четыре года , брал новым.За пол года до выхода в новом кузове продал , чтобы взять новый в 14. И особо не потерять в баблосах. Когда вышел новый я ох...л . Не аут а полное говно( таёта) . На нервах взял жене импрезу 2.0 R хотя пробалтывал на WRX одна ни в какую, а сам типа курю в стороне.Мыкался крепко смотрел и хонды и бмв ну не моя гармонь. Отпустил душу на волю, взял В13 три литра и млею по тихоньку. Так как по моему тверодому убеждению более сбалансированного авто небыло и к сожалению ( таёта бля) уже и не будет, ибо когда в основу угла ставят маркетинг то ловить тут нехуй. Субару превращяют в авто для домохозяек. Ну как то так :crazy:
  • 0

Игорь71
 
Сообщения: 163
Зарегистрирован: Вт авг 14, 2012 14:15
Откуда: г. Ровно
Репутация: 23

Сообщение HolyShit » Чт дек 20, 2012 10:16

По поводу салона я писал.
Прошу прощения, если задел, но это ж просто жесть а не интерьер... я слабо вижу отличия с ланосом.. Изображение
Лично для меня дизайн интерьера несет очень важную составляющую и если сравнивать предыдущее поколение, то я бы выбрал аккорд не задумываясь.
С новым поколением в плане дизайна дела обстоят куда лучше, согласитесь Изображение[/img]
  • 0

Аватара пользователя
HolyShit
 
Сообщения: 37
Зарегистрирован: Ср дек 19, 2012 13:16
Откуда: Kyiv
Репутация: 1

Сообщение Игорь71 » Чт дек 20, 2012 10:59

Ну если смотреть на базовую комплектацию В 13 и максимальную в В14 тады да .Рекомендую посмотреть на 3.0 беж за одно и пощупать
  • 0

Игорь71
 
Сообщения: 163
Зарегистрирован: Вт авг 14, 2012 14:15
Откуда: г. Ровно
Репутация: 23

Сообщение HolyShit » Чт дек 20, 2012 11:12

У меня просто принципиальная манечка: если брать машину - то она не может быть с кузовом предыдущего поколения ни при каких обстоятельствах :)
Нашел фото с правым рулем 3,0 беж
Изображение
Мое мнение - новое поколение - есть новое поколение :)

P.S. А как в новых субариках штатный звук? Нормальный?
  • 0

Аватара пользователя
HolyShit
 
Сообщения: 37
Зарегистрирован: Ср дек 19, 2012 13:16
Откуда: Kyiv
Репутация: 1

Сообщение СЕРГЕЙ » Чт дек 20, 2012 12:04

Мое мнение - новое поколение - есть новое поколение :)

Ага .даже если оно говно :lol: Класный принцип. Придерживайтесь его и дальше. Каждому свое ,в общем ...
  • 0

Аватара пользователя
СЕРГЕЙ
 
Сообщения: 366
Зарегистрирован: Вт окт 13, 2009 00:30
Откуда: Киев
Репутация: 26

Пред.След.

Вернуться в Legacy & Outback

Кто сейчас на конференции

Сейчас этот форум просматривают: Google [Bot] и гости: 12