Класна дискусія. Рік тому власне покинув ряди субаруводів через подібні сумніви. Три роки катав "леську" В13 з 2.5 на автоматі. Все в ній було добре, але ж не їхала вона. Коли вже розкатаєш до 150 то вже якось пре і розганяється навіть, але в діапазоні до 120, затримки автомата дуже дратують. Таке враження, що замикається він запізно. Ну то таке. Був ще трабл з задньою підвіскою. На рідних амортизаторах філейна частина розкачувалася і її періодично треба було збирати докупи гальмами. Не знаю чогу тут хвалять супернадійну підвіску, але пробивається вона на раз...
В14 реально кращий по ходовій, але з динамікою така ж фігня. І суперпупер варіатор ніфіга не рятує. На ГТ не їздив, але недавно тестив S-Edition з таким же набором двигун-трансмісія. Їде він звичайно дуже непогано, але динаміка до включення турбіни заставляє згадати народний фольклор...
Тепер трохи про своє. Катаю Мондео з Екобустом і Пауершифтом. Дуже адекватна робота двигуна з коробкою. В діапазоні до 200 км/год прискорюється напористо і без затримок. Особливо радує динаміка з ходу. Але ж тіко передній привід і з місця, а тим паче зимою - не фонтан. Думаю тут і XV з 1.6 перші 100 метрів буде рвати, але далі - фігидулі...
Тестив Акорд. Ну не їде він на автоматі. Ні з місця ні з ходу. Де там та 201 сила?
Єдине що зрозумів після останнього вибору машини, що головне це емоційне задоволення від автівки. Їде Мондео в рази краще за Леську і комфортніший і повертає дуже добре (хай закидають мене субаруводи помідорами) але емоції не ті що від Субару і все тут...
