Сталась ось така штука, міняв впускний патрубок на турбіну, відкрутив металічну трубку яка іде на ГУР (Болт з диркою на 15),він був в відкрученому стані 3-4дня.поставив назад все скрутив докупки,заводжу машину ГУР виє, пропадає короче їздити неможливо.До того питаннь взагалі не було все працювало ідеально.Що могло статися????Заїжав на СТО говорять шо завоздушило систему, трошки поїздиш - пропаде, но воно не пропадає а наоборот таке враження що з кожним разом все більше і більше :%) Рівень масла а бачку є.Не знаю на шо грішити???
пс й.....ий патрубок стільки

проблем створив :%)
Subaru Impreza WRX 2.0 2005 ------> STI MY05 DCCD------->Forester 2.0------> Outback MY08 3.0 SiDrive
Hyundai H-1 2.5 2006 --------> Mercedes-Benz Sprinter MY09 2.2 AT
Subaru Outback 2.5 2006------> Lexus GX 470