Forester 2.5 MT атмо - Відгуки власників?

Модератор: Dr.House

Forester 2.5 MT атмо - Відгуки власників?

Сообщение ruguj » Сб мар 31, 2012 21:40

Всім доброго дня!

Задивляюсь на Форестер 2.5 атмо МТ 2008+
Цікавить наступні питання:
1) як динаміка? розумію що краще ніж 2.0 і гірше ніж 2.5 турбо. по відчуттях обгін не страшно проводити? Питаю бо на тест драйві було 2.5 атмо АТ - я б на ньому боявся на обгін іти.
2) Як по обслуговуванню? хто що міняв, скільки потрачено грошей крім ТО.
3) Звичайно краще турбо, але двигунів застукало багато, тому брати страшно. А як з двигунами на 2.5 атмо? в когось проблеми були?
4) Всі говорять про погану підвіску і валкість машин 2009 року. Що можете сказати? скільки амортизаторів поміняли? можливо інші деталі підвіски?

Можливо в когось ще є якісь зауваження.
Про розхід палива начитався.

Вибираю авто, тому не знаю що вибрати.
Хочеться чуть-чуть драйву, але турбіни не хочеться.
Як альтернативи але з динамікою погірше варіанти б/у ринку такі:
Qashqai 2007-2009 2.0 CVT 4x4
IX35 2.0 AT 4x4
ASX 4x4 2.0 MT

Можливо ще якісь варіанти?

Дякую.
  • 0

Последний раз редактировалось ruguj Пт апр 06, 2012 17:03, всего редактировалось 1 раз.
Мої: Nissan Sunny 2007 1.6 MT -> Suzuki SX4 1.6 MT 2007 4x4 -> Mazda CX-7 2.3T AT 2008 4x4
Татові: VW Passat B3 -> Mitsubishi Pajero 3дв. (чорний кубік) -> Mercedes-Benz Vito пасс. 112 CDI 1999 MT -> Subaru Forester 2.0X MT 2006
Аватара пользователя
ruguj
 
Сообщения: 69
Зарегистрирован: Чт дек 22, 2011 15:42
Откуда: Львів
Репутация: 0

Сообщение yellow » Сб мар 31, 2012 22:06

Если в списке вопросов есть динамика - бери турбо, чтобы потом не жалеть.
  • 0

"Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac?"
Аватара пользователя
yellow
Главный Раввин Клуба
 
Сообщения: 4583
Зарегистрирован: Пн ноя 06, 2006 22:25
Откуда: ПОХ
Репутация: 9

Сообщение ruguj » Сб мар 31, 2012 22:16

З турбіною завжди краще, але моє основне питання цієї теми - обговорити машину без турбіни.
Чи вона шустріша від конкурентів які названі.

П.С. Якщо вже з турбіною, то краще взяти конструктор лего - СТІ. якийсь старий і недорогий щоб поганяти. Але 90% часу з роботи додому і з дому на роботу в місті. Тому питання турбіни буде пізніше. Зараз хочеться надійне атмо авто.

п.с. Дякую за відповідь.
  • 0

Аватара пользователя
ruguj
 
Сообщения: 69
Зарегистрирован: Чт дек 22, 2011 15:42
Откуда: Львів
Репутация: 0

Сообщение yellow » Сб мар 31, 2012 22:28

ruguj писал(а):З турбіною завжди краще, але моє основне питання цієї теми - обговорити машину без турбіни.
Чи вона шустріша від конкурентів які названі.

П.С. Якщо вже з турбіною, то краще взяти конструктор лего - СТІ. якийсь старий і недорогий щоб поганяти. Але 90% часу з роботи додому і з дому на роботу в місті. Тому питання турбіни буде пізніше. Зараз хочеться надійне атмо авто.

п.с. Дякую за відповідь.

единственное преимущество у форестера перед обозначенными конкурентами - это турбина. если ты хочешь себе форестер без этого самого преимущества, то вопрос, мне кажется, вообще отпадает.
  • 0

"Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac?"
Аватара пользователя
yellow
Главный Раввин Клуба
 
Сообщения: 4583
Зарегистрирован: Пн ноя 06, 2006 22:25
Откуда: ПОХ
Репутация: 9

Сообщение Dragon » Вс апр 01, 2012 08:04

Жолтенький, турболюб ты наш идейный! А как жо понижаюсчая? А клиренс что же? ;)
  • 0

Останній дракон ;) :uaflag4:
Аватара пользователя
Dragon
 
Сообщения: 8129
Зарегистрирован: Чт янв 31, 2008 01:44
Откуда: Київ, столиця Київської Русі!
Репутация: 1457

Сообщение yellow » Вс апр 01, 2012 08:35

Dragon ТС пишет:
ruguj писал(а):..... Але 90% часу з роботи додому і з дому на роботу в місті. Тому питання турбіни буде пізніше. Зараз хочеться надійне атмо авто.

п.с. Дякую за відповідь.


где тут хоть слово про езду по говнам, где нужны клиренс и понижайка.
ты еще лебедку и шины с грунтозацепами сюда приплети
  • 0

"Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac?"
Аватара пользователя
yellow
Главный Раввин Клуба
 
Сообщения: 4583
Зарегистрирован: Пн ноя 06, 2006 22:25
Откуда: ПОХ
Репутация: 9

Сообщение GTI » Вс апр 01, 2012 09:43

как можно сравнивать УГ с дрищемоторами (2,0 на паркетнике) по динамике?
Могу сразу сказать, что 2,5л будет быстрее и эластичей.
Сравнивал Форю 2,5 2009 и Рав4 2,0 3й генерации - ездил на том и на том, причем не только по асфальту.
  • 0

WRX MY-06 Blue Mica
Gott schütze uns vor Wasser und Wind und vor Autos die von Wolfsburg sind!
Аватара пользователя
GTI
 
Сообщения: 9117
Зарегистрирован: Ср июл 30, 2008 22:41
Откуда: Харьков
Репутация: 1486

Сообщение Dragon » Вс апр 01, 2012 11:16

Тов. Еллоу, вы несправедливы! А бардюры? а парковка в сугробе? а прицеп? а отжиг со светлофора? а остальные 10% времени эксплуатации с пикничками?
  • 0

Останній дракон ;) :uaflag4:
Аватара пользователя
Dragon
 
Сообщения: 8129
Зарегистрирован: Чт янв 31, 2008 01:44
Откуда: Київ, столиця Київської Русі!
Репутация: 1457

Сообщение ruguj » Вс апр 01, 2012 12:56

Так дійсно. Моє авто має такі призначення:
1) старти зі світлофора - тільки першим. Тому і тільки ручка.
2) не звертаю увагу на ями у Львові, тільки об"їжжаю великі.
3) парковка на бордюрах, проїхати по тротуару, коли загородили дорогу.
4) Раз в тиждень виїзд за місто на село, де дороги нема.
5) зима, сугроби все було, зі всім справився. Тому тільки повний привід.
6) прицеп не потрібен впринципі. 95% часу я в машині один.

зараз з тими завданнями справляється Suzuki SX4 1.6 2007 МТ 4х4. справляється прийнятно крім 1-го пункту :)
  • 0

Аватара пользователя
ruguj
 
Сообщения: 69
Зарегистрирован: Чт дек 22, 2011 15:42
Откуда: Львів
Репутация: 0

Сообщение GTI » Пн апр 02, 2012 08:17

ruguj
потому и смотри на 2,5л не меньше; кстати, динамика на понижайке достаточно интересная и в городе я ездил только на пониженной, когда между светофорами по 500м, или тянучки - самое оно.
По центру Львова тебе кроме пониженной вряд-ли другого захочется (это вокруг ратуши и ее р-не). :wink:
  • 0

WRX MY-06 Blue Mica
Gott schütze uns vor Wasser und Wind und vor Autos die von Wolfsburg sind!
Аватара пользователя
GTI
 
Сообщения: 9117
Зарегистрирован: Ср июл 30, 2008 22:41
Откуда: Харьков
Репутация: 1486

Сообщение Dru » Ср апр 04, 2012 12:14

ruguj, мені 2,5 МТ подобається. Машина реально м'якша, ніж SG, для Львову це великий +.
Для вирішення проблеми валкості міняється комплект задніх амортизаторів (та і то не факт, що для тебе це буде критично: по Львову особливо і не поганяєш. Мій батько взагалі не відчуває проблеми з керованістю).
  • 0

Аватара пользователя
Dru
 
Сообщения: 65
Зарегистрирован: Чт ноя 03, 2011 12:40
Откуда: Киев
Репутация: 5

Сообщение GTI » Чт апр 05, 2012 18:44

Dru
в машинах с 10г уже стоят НОВЫЕ задние стойки.
  • 0

WRX MY-06 Blue Mica
Gott schütze uns vor Wasser und Wind und vor Autos die von Wolfsburg sind!
Аватара пользователя
GTI
 
Сообщения: 9117
Зарегистрирован: Ср июл 30, 2008 22:41
Откуда: Харьков
Репутация: 1486

Сообщение Dru » Чт апр 05, 2012 21:26

GTI, думаю, топікстартер орієнтується на 2008-2009 рік

ruguj
Задивляюсь на Форестер 2.5 атмо МТ 2008+
...
4) Всі говорять про погану підвіску і валкість машин 2009 року. Що можете сказати? скільки амортизаторів поміняли? можливо інші деталі підвіски?
  • 0

Аватара пользователя
Dru
 
Сообщения: 65
Зарегистрирован: Чт ноя 03, 2011 12:40
Откуда: Киев
Репутация: 5

Сообщение GTI » Чт апр 05, 2012 21:56

Dru писал(а):GTI, думаю, топікстартер орієнтується на 2008-2009 рік

ruguj
Задивляюсь на Форестер 2.5 атмо МТ 2008+
...
4) Всі говорять про погану підвіску і валкість машин 2009 року. Що можете сказати? скільки амортизаторів поміняли? можливо інші деталі підвіски?


Если так, то это колыхалка - реально можно обрыгать впередисидящих за 5 часов поездки.
  • 0

WRX MY-06 Blue Mica
Gott schütze uns vor Wasser und Wind und vor Autos die von Wolfsburg sind!
Аватара пользователя
GTI
 
Сообщения: 9117
Зарегистрирован: Ср июл 30, 2008 22:41
Откуда: Харьков
Репутация: 1486

Сообщение Dru » Пт апр 06, 2012 08:47

GTI
я не був би таким категоричним. Якщо моєму батькові почати доводити, що у його форя є проблема керованості (надмірної розкачки) - він сильно здивується :D
Порівняно з моїм SG9 батьків форь таки валкий, але для більшості водіїв - не критично. А кому таки кретично, комплект амортів не космічних грошей коштує (набагато менше, ніж WRX гальма на SG9 :D ).

п.с. стокові гальма на SH відчутно ефективніші, ніж на SG9
  • 0

Аватара пользователя
Dru
 
Сообщения: 65
Зарегистрирован: Чт ноя 03, 2011 12:40
Откуда: Киев
Репутация: 5

След.

Вернуться в Forester

Кто сейчас на конференции

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 53