пс коли диски подивишся

Модератор: Orest

.
. Завдяки набору я за 3 хв зняв крісла. Тільки на водійському не хотів жовтий штекер відєднуватися. Також завдяки подарунку який мені зробила моя кохана на день закоханих я всю роботу по зняттю іржі і поліровці зробив дуже швидко і легко. Нижче набір(фото взяв з першого попавшогося сайту) :
,
.
,
. Також хочу добавити, що перед зніманням крісел я відєднав клеми акумулятора , боявся щоб подушки не вистрельнули. Після підєднання назад, пробний запуск - лампа еарбегів потухла ВСЕ ОКЕЙ.
. Всім дякую за увагу.
.
tarasta2 писал(а):вже рік корозії невидно:))))

. Буду вдячний за поради.Valodia писал(а):Народ підскажіть де можна у Львові якісно зробити антискрип салону і можливо зашумити його. Можливо хтось навіть сам вміє робити це. Буду вдячний за поради.
. Магнiтола була вiдправлена Вiталiю, а вiн вже настроював магнiтолу пiд емулятор, так як в мене гамнiтола без чейнджера i на неi не було написано програми.
Цiлих 3 тижднi замiсть клiмату менi помагала тряпочка
. Весело було...По приходу магнiтоли виявилося що при транспортуваннi ii пошкодили
. Згодом Вiталiй менi прислав магнiтолу-донор, за що йому велике спасибi. Зусиллями кiлькох майстрiв моя магнiтола стала справною
. Емулятор був пiдключений i все стало окей.Нижче я виклав фотки i вiдео емулятора та його роботи. Вiдео нiме
, голос дуже хриплий, i вибачте за якiсть, все знiмалось на PSV.
. Фотки нижче:
Valodia писал(а):все. Залив фотки і відео, думаю вам сподобається. Хто хоче підїхати пощупати , будь-ласка мені не шкода, тільки наберіть щоб домовитись за час і дату.
, хоча якщо це робиш не в перший раз то все обійдеться до пів години часу. Всю інфу по підключенню, так установці я брав звідси: http://www.subarulegacy.ru/forum/index. ... opic=13871. Там все розписано дуже детально, але є декілка ньюансів. Самий головний це те що, одатковий розєм для підключення пристроїв взагалі можна, не використовувати, так як всі сигнали які нам потрібні можна взяти від розєму для магнітоли. Звичайно якщо у вам є тестер і терпіння. Але менше з тим, я все робив як описано було, на легасі форумі. Найшовши розєм я почав підключати всі проводи , як описано в інструкції, також дякую Миколаю, за підписані проводи, це набагато спростило ситуацію. Ну вроді підключили, пробний запуск, не горить
. Я вже і так був не в гуморі, на дворі 0 - +1 , а я весь час у позі рака, під рульом, і темнота. Ну перекуривши, я все ще раз, перебрав, і виявилося, я не правильно підключив один провід. Ще раз і вуаля
, все запрацювало.! Потім підключив два проводи до кан шини, і компютер став виводити справну інфу. Потім я все акуратно зібрав назад. Радості було повні штани)). Після цього всього пішов я машину на стоянку відігнати. Заводжу все ок загорілося, опустив ручнік, монітор погас. Злості не було межі. Думаю, ну що знову?. Але сил і часу не було вже, та і собачий холод домучив мене. Сьогодні зранку передзвонив Миколаю , кажу так і так, не працює, а він мені порадив перевірити провід заземлення, бо на схемі він підключається в гніздо " Паркінг" тобто заземлення є, коли ручнік опущений , земля пропадає. КОрочче я пішов до машини, витягнув цей шнур і напряму підєднав до болта. І ВСЕ!!!! Все працює , все світиться і радує око.
.
Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 7