milch писал(а):Без датчиков света и дождя можно обойтись спокойно,авто затемнение в принципе тоже,спинка не складывается для увеличения жесткости кузова,поворотный биксенон-вроде как полезная штука,но вот насколько долговечен механизм поворота,и сколько надо будет отдать за новый - вопрос.
Датчик дощу - дуже зручно! Їдеш по трасі після дощу і кожен раз, коли розминаєшся з авто треба щітки включати, а так раз включив і все! Там ше й чутливість регулюється - може від кількох крапель спрацьовувати, а може від більшої кількості. Затемнення зеркал - в день звичайні зеркала, а ввечері стають темно-зелені. Видно все і фари не сліплять! Поворотний бі-ксенон - переваги повороту відчуваються не дуже, але от функція підсвітки поворотів - просто супер! При швидкості до 40 км/год повертаєте сильно руль або вмикаєте поворот і засвічується додаткова лампа, яка освічує обочину в напрямку повороту!
Дякуючи Valodia зміг пощупати і потестити Легасі! Авто дуже сподобалось! Салон трошки тісніший, але дизайн і ергономіка сподобались, особливо сидіння з підтримкою. При рості 190см за собою вміщався без проблем. Посадка авто візуально набагато нижча (хоча по тех. даних різниця в 5мм...). Про динаміку щось сказати важко - авто на автоматі, а я постійно на механіці їжджу, але сам процес набирання швидкості сподобався. Звук двигуна чути не голосно і приємно, швидкість мало відчувається - добре, шо на спідометр поглядав!

Підвіска жорсткіша, але більш зібрана. Дрібні нерівності майже не відчутні. Найбільше розчарування для мене - задні сидіння не відкидаються! Їжджу на лижі і це мене дуже рятує - з багажником на дах не хочеться махатись. Але люк з підлокотника досить великий - треба буде поміряти, скільки пар лиж влізе!
Звичайно, за одну поїздку важко щось серйозне сказати, але, загалом, сподобалось!
Велике дякую Valodia!!!
