а что тут спрашивать, нам надо:
1. указать на массовость.
2. иметь доказательства повторных обращений, гарантийных ремонтов без устранения недостатков или отказов от них. И все. Остальное есть:
http://zakon.rada.gov.ua/cgi-bin/laws/m ... g=z0072-05
Н А К А З
29.12.2004 N 721
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
20 січня 2005 р.
за N 72/10352
Про затвердження Порядку гарантійного
ремонту (обслуговування) або гарантійної
заміни дорожніх транспортних засобів
23. Граничний термін виконання гарантійного ремонту
ДТЗ - чотирнадцять днів. Інший термін має бути узгоджений
сторонами.
25. Документом, який підтверджує передавання ДТЗ на
гарантійний ремонт, є наряд-замовлення.
Споживач підписом у наряді-замовленні погоджує обсяги та
терміни виконання гарантійного ремонту.
26. Після виконання робіт із гарантійного ремонту Виконавець
робить відмітку в Сервісній книжці про проведення гарантійного
ремонту із зазначенням номера й дати оформлення наряду-замовлення,
згідно з яким було виконано гарантійний ремонт.
Споживач підписом у наряді-замовленні підтверджує виконання
гарантійного ремонту, перевірку відповідності ДТЗ вимогам
нормативних документів в частині виконаних робіт,
укомплектованості та отримання ДТЗ.
Другий примірник наряду-замовлення передається Споживачеві.
Порядок розгляду претензій Споживача
в разі виникнення недоліків під час експлуатації
ДТЗ протягом гарантійного періоду
28. Претензії Споживача щодо виявлених недоліків у ДТЗ
(надалі - Претензії) подаються за вибором Споживача на один із
пунктів сервісної мережі, вказаний у Сервісній книжці, Виконавцю
або Продавцю за місцем купівлі ДТЗ, або Виробнику.
Претензії розглядаються у разі дотримання таких умов:
Претензії подано у письмовій формі із зазначенням прізвища,
імені, по батькові та місця проживання Споживача, згідно з
вимогами цього Положення;
на момент подання Претензії не закінчився гарантійний термін
на ДТЗ;
пред'явлено документ, який засвідчує факт купівлі ДТЗ
Споживачем, та Сервісну книжку.
29. Виконавець (Продавець або Виробник) зобов'язані протягом
трьох діб розглянути Претензію за участю Споживача та скласти в
двох примірниках рекламаційний акт, де зазначаються: прізвище,
ім'я, по батькові власника; марка ДТЗ, тип, модель, версія,
ідентифікаційній номер ДТЗ і номер його двигуна; державний номер
ДТЗ; пробіг від початку експлуатації; найменування організації,
яка продала ДТЗ, і дата продажу; перелік заявлених власником ДТЗ
недоліків. Рекламаційний акт підписується власником ДТЗ та
представниками Виконавця (Продавця або Виробника).
В результативній частині рекламаційного акта повинне бути
прийнято одне з таких рішень:
1) заявлений недолік підтверджується і підлягає усуненню у
порядку, викладеному в розділі "Процедура гарантійного ремонту
ДТЗ" цього Порядку;
2) заявлений недолік визнається істотним, і Споживач має
право за власним вибором вимагати від Продавця або Виробника:
заміни ДТЗ на такий самий ДТЗ належної якості;
відповідного зменшення купівельної ціни ДТЗ;
заміни ДТЗ на аналогічний ДТЗ іншої моделі з відповідним
перерахунком купівельної ціни;
розірвання договору купівлі-продажу ДТЗ.
Для прийняття рішення щодо визнання недоліку істотним
Виконавець( Продавець) залучає для розгляду Претензії Споживача
фахівців Виробника;
3) заявлений недолік виник внаслідок порушення Споживачем
вимог експлуатаційної документації на ДТЗ, вимог цього Порядку
та/або правил збереження ДТЗ, і такий недолік підлягає усуненню
за рахунок Споживача;
4) заявлений власником ДТЗ недолік не підтверджується.
Продавець (Виконавець) має право залучати до розгляду
Претензій фахівців Виробника.
30. Якщо Споживач і Виконавець (Продавець, Виробник) не
дійшли згоди щодо причин виникнення недоліків у ДТЗ, Споживач має
право вимагати направлення ДТЗ на експертизу до випробувальних
центрів та лабораторій, що акредитовані згідно із законодавством
України.
Експертиза проводиться за рахунок Продавця або Виробника.
Якщо в результаті експертизи буде доведено, що недоліки виникли
після передавання ДТЗ Споживачу внаслідок порушення Споживачем правил та норм, визначених в експлуатаційній документації на ДТЗ,
та/або вимог цього Порядку, умов зберігання чи транспортування,
або внаслідок дій третіх осіб, вимоги Споживача не підлягають
задоволенню, а Споживач зобов'язаний відшкодувати Продавцеві
(Виробникові) витрати на виконання експертизи. Як Споживач, так і
Продавець (Виробник) мають право оскаржувати висновки експертизи в судовому порядку.
істотний недолік - такий недолік, що робить неможливим або
недопустимим використання ДТЗ відповідно до його призначення, або
такий, що може представляти загрозу для життя Споживача чи інших
людей, або такий, для усунення якого необхідні великі витрати
праці й часу та
який проявляється неодноразово після усунення;