vitalidze писал(а):Перечитай мій пост, а потім ще раз перечитай, питання про ручнік і інші пацанські штучки зразу відпадуть, а брєд - це аутбек, імпрезу і легась з сраним 4 ступінчатим автоматом робити ралійним авто , якими вони ні в якій мірі не являються. Якщо немає вмінь і величезного практичного досвіду, чого немає в будь-кого на цьому форумі, окрім майстрів автомобільного спорту, котрі з дня в день катають по ралійній або кільцевій трасі, в них і спитайте, чи потрібно використовувати ручнік, або керований занос в звичайній їзді, а в екстреній ситуації хєр ти будеш за ручнік тянути і витворяти кульбіди, в кращому випадку відвернеш всторону і нажмеш на тормоз.
Неоднократно сталкивался с ситуациями когда ручник помогал(разве что это касается переднего привода), это наверно лучший способ вернуть в повороте тягу на переднюю ось при её срыве, смотря правда какая скорость... А по поводу заноса - лучше управляемый чем не управляемый... Про тормоза на скользкой дороге вообще молчу... тормоз худший враг...