ARMEN писал(а):_StaS писал(а):Окромя того, у MY-06 электронный дроссель, чего в MY-04 не было(насколько я знаю).
Твой электронный дроссель снимется вместе с твои мотором
А механический дросель он проводами двигать будет ?!

ARMEN писал(а):_StaS писал(а):Окромя того, у MY-06 электронный дроссель, чего в MY-04 не было(насколько я знаю).
Твой электронный дроссель снимется вместе с твои мотором
sd-style писал(а):ARMEN писал(а):_StaS писал(а):Окромя того, у MY-06 электронный дроссель, чего в MY-04 не было(насколько я знаю).
Твой электронный дроссель снимется вместе с твои мотором
А механический дросель он проводами двигать будет ?!Амренчик, он имеет ввиду, что трос под педаль газа протянуть надо.
sd-style писал(а):ARMEN писал(а):_StaS писал(а):Окромя того, у MY-06 электронный дроссель, чего в MY-04 не было(насколько я знаю).
Твой электронный дроссель снимется вместе с твои мотором
А механический дросель он проводами двигать будет ?!Амренчик, он имеет ввиду, что трос под педаль газа протянуть надо.
multik писал(а):не думаю что так просто трос протянуть. скорее всего педальные узлы разные у MY'03-05 и MY'06-07...
Andr3y писал(а):ИМХО, отличная идея ,если:
а) тебе не нужно работать
б) есть возможность проводить сутки в гараже
в) есть много лишних денег
г) есть огромное желание разобраться в устройстве автомобиля
д) не жалко отправить результат экспериментов на помойку
Не ломай хорошую машину, хочешь турбо, продай атмо и купи Рыкс.
Is it worth it or not...well, thats a hard question to answer
I gave up my 04 STi to do this swap, which everyone usually asks, "WHY!?!" (Sometimes I ask myself that too) but the easy answer is...money.
I realized that by the time I was done paying off the STi and putting all the mods into that I wanted, I would end up spending well over $40k
I did a lot of research and finally made a very hard decision to do the swap. In the end, I'll probably end up spending half of what I would on an STi and have a car that was designed specifically for me. Not to mention having built it with my own blood, sweat, and tears...literally!
Currently I have about $10k invested into the car...and that includes about a $1000 to rebuild the engine. (I bought the entire 07 WRX from a junk yard, and unfortunately, it had bent valves from the timing belt breaking when it rolled )
As for whether or not its worth it...well...I havnt driven a Subaru in just over a year now and have been stuck with my automatic daily driver since selling the STi. My STi made 330 ft/lbs of torque and 327 HP at stage 2 with base access port maps (no pro tune) and ran the quarter mile in 12.8 seconds. The swap....isn't done yet.
I actually took vacation this coming week to put her in the shop (I'll be working with Agile Auto) and get it finished. So, if things go well, I'll be able to let you know, "If its worth it or not," in 7 days.
Cheers!
-Brandon
Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 12