Модератор: Dr.House
Outman писал(а):Поміняй "моториста" на більш кваліфікованого. На 2,0 для регулювання клапанів ДВЗ витягувати не потрібно, а двигуни тих років катають із ГБО та його належною і своєчасною обслугою аж бігом!
Misha_Misha27 писал(а):Outman писал(а):Поміняй "моториста" на більш кваліфікованого. На 2,0 для регулювання клапанів ДВЗ витягувати не потрібно, а двигуни тих років катають із ГБО та його належною і своєчасною обслугою аж бігом!
А хіба не треба знімати 4-х тактний мотор?
Misha_Misha27 писал(а):Outman писал(а):Поміняй "моториста" на більш кваліфікованого. На 2,0 для регулювання клапанів ДВЗ витягувати не потрібно, а двигуни тих років катають із ГБО та його належною і своєчасною обслугою аж бігом!
А хіба не треба знімати 4-х тактний мотор?
Outman писал(а):Знімати потрібно Н-6
VadimI писал(а):Outman писал(а):Знімати потрібно Н-6
Та всi DOHC.
Доречi на Outback 2008, Impreza 2008 (EJ253 з AVLS) я кришки ГРМ зняти не змiг. Треба вiдкручувати вихлоп та трохи пiдважити двигун. На 251, 252 та 253 без AVLS проблем нема.
VadimI писал(а):Outman писал(а):Знімати потрібно Н-6
Та всi DOHC.
Доречi на Outback 2008, Impreza 2008 (EJ253 з AVLS) я кришки ГРМ зняти не змiг. Треба вiдкручувати вихлоп та трохи пiдважити двигун. На 251, 252 та 253 без AVLS проблем нема.
kharkivlad писал(а):VadimI писал(а):Outman писал(а):Знімати потрібно Н-6
Та всi DOHC.
Доречi на Outback 2008, Impreza 2008 (EJ253 з AVLS) я кришки ГРМ зняти не змiг. Треба вiдкручувати вихлоп та трохи пiдважити двигун. На 251, 252 та 253 без AVLS проблем нема.
Предлагаешь поменять человеку моториста, а сам не смог крышки грм???(может гбц) снять и говоришь что нужно откручивать выхлоп. Ничего там откручивать не надо.
P.S. регулировка клапанов на ej253 с avls заняла на СТО времени примерно столько же, сколько поменять тормозные колодки с дисками)
kharkivlad писал(а):Предлагаешь поменять человеку моториста, а сам не смог крышки грм???(может гбц) снять и говоришь что нужно откручивать выхлоп. Ничего там откручивать не надо.
P.S. регулировка клапанов на ej253 с avls заняла на СТО времени примерно столько же, сколько поменять тормозные колодки с дисками)
Outman писал(а):Наскільки відомо мені нормальний доступ дає демонтаж радіаторів з дифузорами. Накрайняк, як сказали ви, підважити двигун. Але не демонтаж)
З іншої сторони на демонтованому двигуні регулювати клапана все ж зручніше) Тут вже хто як захоче)
От Н-6 це вже зовсім інша історія...)
Сейчас этот форум просматривают: Google [Bot] и гости: 15