Хто який заливає?
Плюси і мінуси хтось із спеців розкаже?
Гугл гуглом, а на форумі можна потриндіти.
Outman писал(а):Hepu червоний. По допусках ніби як зелений стандарту G11, а червоний ніби як стандарт G12. Як мені сказали сервісмени G12 розроблений для новіших моделей двигунів і більш дружній для компонентів двигуна, що легко піддаються корозії (алюміній, мідь, різні сплави). Повірив їхньому досвіду, вже майже сто тисяч км катаю червоний. Кілька розборів двигуна (регулювання теплових зазорів клапанів на Н6) засвідчили, що не дарма, оскільки як охолоджувальні / масляні магістралі, так і сам двигун вцілому з середини виглядає чудово!
KUCH писал(а):Outman писал(а):Hepu червоний. По допусках ніби як зелений стандарту G11, а червоний ніби як стандарт G12. Як мені сказали сервісмени G12 розроблений для новіших моделей двигунів і більш дружній для компонентів двигуна, що легко піддаються корозії (алюміній, мідь, різні сплави). Повірив їхньому досвіду, вже майже сто тисяч км катаю червоний. Кілька розборів двигуна (регулювання теплових зазорів клапанів на Н6) засвідчили, що не дарма, оскільки як охолоджувальні / масляні магістралі, так і сам двигун вцілому з середини виглядає чудово!
Ну мінусом G12 є те що його не можна змішувати з G11
KUCH писал(а):Outman писал(а):Hepu червоний. По допусках ніби як зелений стандарту G11, а червоний ніби як стандарт G12. Як мені сказали сервісмени G12 розроблений для новіших моделей двигунів і більш дружній для компонентів двигуна, що легко піддаються корозії (алюміній, мідь, різні сплави). Повірив їхньому досвіду, вже майже сто тисяч км катаю червоний. Кілька розборів двигуна (регулювання теплових зазорів клапанів на Н6) засвідчили, що не дарма, оскільки як охолоджувальні / масляні магістралі, так і сам двигун вцілому з середини виглядає чудово!
Ну мінусом G12 є те що його не можна змішувати з G11
milch писал(а):KUCH писал(а):Outman писал(а):Hepu червоний. По допусках ніби як зелений стандарту G11, а червоний ніби як стандарт G12. Як мені сказали сервісмени G12 розроблений для новіших моделей двигунів і більш дружній для компонентів двигуна, що легко піддаються корозії (алюміній, мідь, різні сплави). Повірив їхньому досвіду, вже майже сто тисяч км катаю червоний. Кілька розборів двигуна (регулювання теплових зазорів клапанів на Н6) засвідчили, що не дарма, оскільки як охолоджувальні / масляні магістралі, так і сам двигун вцілому з середини виглядає чудово!
Ну мінусом G12 є те що його не можна змішувати з G11
не рекомендуется вообще смешивать антифризы даже в пределах одного класса, тк используют разные присадки у разных производителей, у одних к примеру BASF у других AFTON.
Вернуться в За жизнь и обо всём
Сейчас этот форум просматривают: Google [Bot] и гости: 48