Makar83 писал(а):Komis@r писал(а):Makar83 писал(а):Забудьте про газ на четырех распредвальных моторах. Ну или раз в 50к км выкладывайте деньги на регулировку клапанов со снятием мотора и всего ГРМ
Ошибочное мнение))),как показала практика на атмо ездит долго и экономно.Особенно если много ездить)
По поводу долго, это как? 10тыс, 100ты, лям? А экономно - может быть, если руки на месте и не составляет труда снять мотор, разобрать ГРМ, снять клапанные крышки, распредвалы и торцевать стаканы - то вперед и с песней, я ж не против.
Ну и если речь идет про 2.5 атмо, то есть ЕЖ251 252 253 - то тут мимо, перечитайте еще раз мой пост.
ГБО встановлюють для економії витрат на пальному.
Інтервал обслуги двигуна (рег.теплових зазорів клапанів) без гідриків, обладнаного системою гбо складає 40-60 тискм (орієнтовно, залежить від режиму експлуатації та рівня зношеності основних вузлів та агрегатів).
Фактична економія витрат на пальне через використання ГБО становить 40 відстоків.
Порахувати суму економії на пальному і відняти від неї вартість обслуги систем двигуна зможе кожен (нехай навіть демонтаж чотиривальних та великих Н-6), всерівно буде якась економія.
Мінуси ГБО - первинна вартість встановлення, додатковий час на встановлення і подальше обслуговування авто, великий пробіг для компенсації вартості.
Їзда на бензині приносить менше "головних болей", але є дорожчою.
Тут кожен сам для себе вирішує чи потрібно воно йому чи ні...
