Можливо і без агрегату

якщо вийде і дозволить конструкція авто.
Зліваєш все, що стече з коробки. Заліваєш в коробку скільки стекло.
Знімаєш шланги з охолодження/підігріву оливи у коробці - в більш раніших випусках авто ці шланги на основному радіаторі.
Зняті шланги - чи подовжуєш, чи будь яким чином направляєш у емкість.
Заводиш авто і відразу глушеш, той шлянг з якого потече олива - тобі і потрібен.
Заводиш щоб злилося пів літра оливи - це дуже швидко!!! Тому потрібно родити вдвох. Один зліває, другий заводить.
Коли злилося пів літра, глушеш і доліваєш пів літра свіжого в коробку.
Таким чином ти сам побачиш коли піде чиста олива на злиття.
Робив так неодноразово, таким чином змінюється ридина і в ГУР за бажанням, але простіше на незаведеному авто руль вправо-вліво, а трубки до ємкості.
Хай шастить!