Страница 1 из 2
		
			
				Як позбутись тріщини в корпусі МКПП субару
				
Добавлено: 
Чт июн 02, 2011 20:39 
				 SuBaRuSpOrT
				Субару аутбек 2,5 5МКПП, 2008р. Тріщина в корпусі роздаточної частини коробки внизу. Тріщина це дирка з декількома поздовжними лініями. Клеїли на СТО І-раз холодною зваркою, ІІ-раз невідомим мені клеєм; через деякий час в обох випадках почало "сльозити". Хочу зробити раз і назавжди. 1.Заміна корпусу КПП складно і в нашому місті немає таких майстрів. 2.Зварювання потребує знову ж таки зняття КПП. 3.Прочитав в ін-ті про ремонт матеріалами фірми Weicon  (холодне зварювання - алюміній + металопластик наповнений алюмінієм).  Буду вдячний за ваші поради.
			 
			
		
			
				
				
Добавлено: 
Чт июн 02, 2011 21:07 
				 Анатолий Валерьевич
				Сварка = надёга 
Клей = лотерея
			 
			
		
			
				
				
Добавлено: 
Вс июн 05, 2011 17:36 
				 jaws
				Только варить!
+1 к Дяде Бороде!
			 
			
		
			
				
				
Добавлено: 
Пн июн 06, 2011 00:23 
				 SuBaRuSpOrT
				Якщо поставити б/у. Знайшов на шроті, ззовні схожий але цифри на корпусі інші.
			 
			
		
			
				
				
Добавлено: 
Пн июн 06, 2011 00:26 
				 SuBaRuSpOrT
				І якщо тріснута роздаточна частина коробки, чи потрібно "колоти" КПП?  

 
			 
			
		
			
				
				
Добавлено: 
Пн июн 06, 2011 20:23 
				 sd-style
				Корпуса у 5-ти ступов все одинаковые, отличаются только технологическими отверстиями в виде присутствующего датчика скорости или его отсутствия, дополнительный датчик нейтрали и т.д. тоесть можно спокойно покупать БУ корпус. Хотя как по мне, то один хрен коробку разбирать, что так, что так, можно и заварить  

 
			 
			
		
			
				
				
Добавлено: 
Ср июн 08, 2011 07:43 
				 Legacy :D
				Как лечить геморрой?
1. Обратиться к 
Попову Петру Александровичу
2. Пойти в областную гастроэнтерологическую больницу.
 
			 
			
		
			
				
				
Добавлено: 
Ср июн 15, 2011 19:25 
				 SuBaRuSpOrT
				Кожен лікую те, що його турбує!? ( для Legacy 

)
 
			 
			
		
			
				
				
Добавлено: 
Ср июн 15, 2011 21:51 
				 Ваня WRX
				SuBaRuSpOrT
Це напевно ми з вами сьогодны спылкувались. 
Впринципі найекономніше це заварити (ідеально аргоном).... Можливо і колоти нічого не треба, просто спустити масло, потім його ж і залити (якшо більш-менш нове). 
Зняти коробку мають вміти майже на будь-якому бульш-менш нормальному СТО там нічого дуже складного нема
			 
			
		
			
				
				
Добавлено: 
Ср июн 15, 2011 22:36 
				 GTI
				Ваня WRX писал(а):Впринципі найекономніше це заварити (ідеально аргоном).... Можливо і колоти нічого не треба, просто спустити масло, потім його ж і залити (якшо більш-менш нове). 
 
  
  
  
 
тушить машину кто будет потом? - если такое на машине делать.
Надо сразу бригаду МЧС звать-на стреме стоять.
КПП снимать, раскидать, промыть все и заварить.
 
			 
			
		
			
				
				
Добавлено: 
Ср июн 15, 2011 23:04 
				 Ваня WRX
				GTI
Ну на машині понятно шо нє. А шо з нею станеться якшо не розколовши заварити
			 
			
		
			
				
				
Добавлено: 
Чт июн 16, 2011 00:26 
				 Orest
				SuBaRuSpOrT, було приємно познайомитись....

 
			 
			
		
			
				
				
Добавлено: 
Чт июн 16, 2011 08:06 
				 GTI
				Ваня WRX
Загорится в любом случае, если будет масло в ней или на ней. Качественный шов при этом точно не получится.
			 
			
		
			
				
				
Добавлено: 
Ср мар 07, 2012 08:22 
				 sub-zero
				Что б заварить, нужно только снимать причём внутри нужно очень хорошо вымыть, сварка будет проходить с обеих сторон (внутри и снаружи) иначе смысла нет. АРГОН не совместим с маслом поэтому ещё раз говорю снять разобрать и очень хорошо вымыть, на автомойках знают как вымывать. А потом сварщик заварит если конечно внутри есть как добраться горелкой до трещины. У меня брат варит такое каждый день поэтому знаю о чём пишу.
			 
			
		
			
				
				
Добавлено: 
Ср мар 07, 2012 23:23 
				 Mad Max
				Заваривал лично не один раз собраные кпп и прочее.
Геморно. А если трещина внизу или нагружена- проще разобрать, помыть,разделать и нормально заварить.
Трансфер можно снять не снимая коробки. Будет даже проще.