Страница 1 из 2

Як позбутись тріщини в корпусі МКПП субару

СообщениеДобавлено: Чт июн 02, 2011 20:39
SuBaRuSpOrT
Субару аутбек 2,5 5МКПП, 2008р. Тріщина в корпусі роздаточної частини коробки внизу. Тріщина це дирка з декількома поздовжними лініями. Клеїли на СТО І-раз холодною зваркою, ІІ-раз невідомим мені клеєм; через деякий час в обох випадках почало "сльозити". Хочу зробити раз і назавжди. 1.Заміна корпусу КПП складно і в нашому місті немає таких майстрів. 2.Зварювання потребує знову ж таки зняття КПП. 3.Прочитав в ін-ті про ремонт матеріалами фірми Weicon (холодне зварювання - алюміній + металопластик наповнений алюмінієм). Буду вдячний за ваші поради.

СообщениеДобавлено: Чт июн 02, 2011 21:07
Анатолий Валерьевич
Сварка = надёга
Клей = лотерея

СообщениеДобавлено: Вс июн 05, 2011 17:36
jaws
Только варить!
+1 к Дяде Бороде!

СообщениеДобавлено: Пн июн 06, 2011 00:23
SuBaRuSpOrT
Якщо поставити б/у. Знайшов на шроті, ззовні схожий але цифри на корпусі інші.

СообщениеДобавлено: Пн июн 06, 2011 00:26
SuBaRuSpOrT
І якщо тріснута роздаточна частина коробки, чи потрібно "колоти" КПП? :roll:

СообщениеДобавлено: Пн июн 06, 2011 20:23
sd-style
Корпуса у 5-ти ступов все одинаковые, отличаются только технологическими отверстиями в виде присутствующего датчика скорости или его отсутствия, дополнительный датчик нейтрали и т.д. тоесть можно спокойно покупать БУ корпус. Хотя как по мне, то один хрен коробку разбирать, что так, что так, можно и заварить :wink:

СообщениеДобавлено: Ср июн 08, 2011 07:43
Legacy :D
Как лечить геморрой?

1. Обратиться к Попову Петру Александровичу
2. Пойти в областную гастроэнтерологическую больницу.

СообщениеДобавлено: Ср июн 15, 2011 19:25
SuBaRuSpOrT
Кожен лікую те, що його турбує!? ( для Legacy :D)

СообщениеДобавлено: Ср июн 15, 2011 21:51
Ваня WRX
SuBaRuSpOrT
Це напевно ми з вами сьогодны спылкувались.
Впринципі найекономніше це заварити (ідеально аргоном).... Можливо і колоти нічого не треба, просто спустити масло, потім його ж і залити (якшо більш-менш нове).
Зняти коробку мають вміти майже на будь-якому бульш-менш нормальному СТО там нічого дуже складного нема

СообщениеДобавлено: Ср июн 15, 2011 22:36
GTI
Ваня WRX писал(а):Впринципі найекономніше це заварити (ідеально аргоном).... Можливо і колоти нічого не треба, просто спустити масло, потім його ж і залити (якшо більш-менш нове).

:lol: :lol: :lol: :lol:
тушить машину кто будет потом? - если такое на машине делать.
Надо сразу бригаду МЧС звать-на стреме стоять.

КПП снимать, раскидать, промыть все и заварить.

СообщениеДобавлено: Ср июн 15, 2011 23:04
Ваня WRX
GTI
Ну на машині понятно шо нє. А шо з нею станеться якшо не розколовши заварити

СообщениеДобавлено: Чт июн 16, 2011 00:26
Orest
SuBaRuSpOrT, було приємно познайомитись....:wink:

СообщениеДобавлено: Чт июн 16, 2011 08:06
GTI
Ваня WRX
Загорится в любом случае, если будет масло в ней или на ней. Качественный шов при этом точно не получится.

СообщениеДобавлено: Ср мар 07, 2012 08:22
sub-zero
Что б заварить, нужно только снимать причём внутри нужно очень хорошо вымыть, сварка будет проходить с обеих сторон (внутри и снаружи) иначе смысла нет. АРГОН не совместим с маслом поэтому ещё раз говорю снять разобрать и очень хорошо вымыть, на автомойках знают как вымывать. А потом сварщик заварит если конечно внутри есть как добраться горелкой до трещины. У меня брат варит такое каждый день поэтому знаю о чём пишу.

СообщениеДобавлено: Ср мар 07, 2012 23:23
Mad Max
Заваривал лично не один раз собраные кпп и прочее.
Геморно. А если трещина внизу или нагружена- проще разобрать, помыть,разделать и нормально заварить.
Трансфер можно снять не снимая коробки. Будет даже проще.