Страница 1 из 3

Организація СТО

СообщениеДобавлено: Сб янв 12, 2013 13:52
Starcrafter
Є в мене два дуже хороших знайомих. Обоє мають руки з правильного місця відносно ремонту автомобілів. Заробляють вони мілким і не дуже ремонтом машинок. В своїх маленьких гаражах. Без нормального обладнання. Заробляють люди на хліб. А хотілось би ще і на масло. Це до того що працювати є кому і базовий набір інструментів наявний.
В мене зараз вивільняється сума десь до 15к доларів і її треба і щось інвестувати. Гроші не великі. Але все ж таки. Яке обладнаня можна купити
по ремонту машинок, яке і людей займе роботою, і окупиться на протязі року двох?
Наприклад, перше що прийшло на думку - рихтування автомобілів. В нашому місті толком того ніхто не робить. Купити якогось "робота" для витяжки, наприклад. Дальше купувати битки, рихтувати, малювати і на базар :) Ну або просто рихтувати.
Ціль: інвестувати свої кошти з строком окупності до двох років + створити 2 робочих місця для знайомих. Підкажіть як це краще зробити, будь-ласка.

СообщениеДобавлено: Сб янв 12, 2013 16:55
Grisha
Starcrafter, с вашей дорогой %) нужно пару придорожных вулканизаций открывать и сервис по замене/варке масляных поддонов

СообщениеДобавлено: Сб янв 12, 2013 17:00
Starcrafter
Вулканізацій в нас море. А на варці підонів багато не заробиш - їх тут не пробивають. Так, дорога не фонтан, швидше ніж по ПДР не поїдеш. Але піддон лишити я не вкурсі де можна.

СообщениеДобавлено: Сб янв 12, 2013 17:34
EJ20
Вообще дело не совсем благодарное. За 15000 у.е. можно вполне организовать свое СТО, без проблем, но вот малярка дело невыгодное, особенно если нет специалиста. Покрасить "просто так" и я могу, вот только кто мне за это заплатит денег или купит у меня эту машину. Плюс ко всему, товарищи которых Вы хотите обеспечить работой, с большой вероятностью будут неблагодарны, когда речь пойдет о дележке денег. Да и на 15000 у.е. стенд для правки геометрии особо не купишь (имею ввиду со всем вытекающим для малярки) + помещение, барокамера, маркетинг и менеджмент, сумма далеко за 15 тысяч, а точка будет только прибиваться полгода, потом пойдет маломальская стабильная прибыль, а полгода людей "из гаражей" нужно будет кормить, находить каких-то клиентов. Начнет это все отбиваться через год +/-. Я могу где-то ошибаться, но это из моего опыта и расчетов.

СообщениеДобавлено: Сб янв 12, 2013 18:12
Starcrafter
Малярку можна орендувати. В мене так один знайомий робив. Машину рихтував і готував під покраску в себе в гаражі. Один з товаришів вміє малювати. І деколи навіть малює. Але на свою роботу дивиться з іронією. Без нормальної камери та правильного обладнання виходить так собі, для корчів хіба що.
В нас тілько одна людина має щось більш менш подібне на сучасний рихтовочний стенд. І в нього черга постійно.
При цьому в мене на очах "крутиться" один чоловічок. За рік простим перепродажем корчів підняв біля 7 тисячв доларів. Причому це не його основне заняття. Так підробіток. З його слів, якщо машинки хоча б мінімально шаманити, то зароблялося б більше.
Тепер ці двоє знайомих, які мастри. Мені їх шкода. В них начисто відсутня підприємницька жилка. Хороші майтри. Але заробляти не вміють.
Моя ж задача в тому всьому - зберегти свої гроші і при можливості збільшити капітал на відрізку до двох років.
Ідея зараз приблизно така. Купляю рихтовочний стенд із всіма патрохами. Орендую просторий гараж. Беру на роботу людей. На авторіа шукаю биток. Відновлюю, продаю, профіт :D
Я прекрасно розумію що це важко і можливо робота невдячна. Мені цікаво, чи така схема має право на життя.

СообщениеДобавлено: Сб янв 12, 2013 18:14
Starcrafter
Плюс ко всему, товарищи которых Вы хотите обеспечить работой, с большой вероятностью будут неблагодарны, когда речь пойдет о дележке денег.

Через два три роки, якщо діло піде, вони вже будуть самі по собі. Як тільки вони стануть на ноги, я їм буду не потрібен. Я це розумію. Тому і термін "інвестування" не більше 2х років.

СообщениеДобавлено: Сб янв 12, 2013 18:27
Анатолий Валерьевич
Я не силён в малярных делах , одно дело когда чел. в качестве хобби шаманит у себя в гараже за год несколько машин , совсем другое если ставить на поток = зарплата + оборудование+аренда+свет+отапление + х.з. , чтобы потом не получился большой минус .

СообщениеДобавлено: Сб янв 12, 2013 18:29
diggy
Starcrafter писал(а):Ідея зараз приблизно така. Купляю рихтовочний стенд із всіма патрохами. Орендую просторий гараж. Беру на роботу людей. На авторіа шукаю биток. Відновлюю, продаю, профіт :D

Не бит, не крашен, ездила девушкав магазин за конфетами? В таком случае моральная сторона вопроса не волнует? Я понимаю что деньги нужно заработать, но совесть не будет давить?
Имхо в районных центрах нет смысла делать нормальное СТО, всё равно в 80% случаях нужно будет рихтовать и красить жигули и тазы....

Grisha
+1 в Золочиве дороги как после войны %)

СообщениеДобавлено: Сб янв 12, 2013 18:56
EJ20
Ну если все так просто и "профит" обеспечен, тогда зачем тут демагогию разводить? Вперед за орденами! :P

Я сказал по делу, вложения могут себя не оправдать и не оправдывают в 7 из 10 случаев (не только в автобизнесе), касательно "битков", можно взять такого БИТКА, что потом ни за какие деньги его не продашь, кузов с доками и остальное в течении года-двух распродавать, чтобы просто в ноль выйти. А так - удачи в начинаниях.

И еще, за бизнесом (в частности за вложениями) нужно следить и днем и ночью, не получится так, что "я вложил пятнашку, а де мои дивиденды", нужно этим заниматься, находить клиентов. Да и биток на авториа тоже будет стоить денег, его нужно будет купить, присумируем к его цене стоимость аренды бокса, зарплату работникам, свет, документы (ЧП итд), стенд (который стоит не мало) и вперед, только это уже не 15, а далеко за 25.

СообщениеДобавлено: Сб янв 12, 2013 18:59
VIKON
Boroda писал(а):Я не силён в малярных делах , одно дело когда чел. в качестве хобби шаманит у себя в гараже за год несколько машин , совсем другое если ставить на поток = зарплата + оборудование+аренда+свет+отапление + х.з. , чтобы потом не получился большой минус .


вот именно, только нужно сформулировать, что на специалисте такие СТО держаться, а если оба не рихтовщики... %)
моё имхо, покупает ТС рихтовочный стенд, организовывает работу, послезавтра берёт клиента в работу и по неопытности "разрывает" ему авто... %)
все в долгах, в бегах, жизни испорчены... :twisted: может действительно что-то попроще, мойка, розвал - схождение и тд., рихтовка-молярка это самое дорогое в ремонте авто, кому угодно не доверишь... :wink:

СообщениеДобавлено: Сб янв 12, 2013 19:44
Starcrafter
http://autobotanik.livejournal.com/
Ось так хочеться.

Не бит, не крашен, ездила девушкав магазин за конфетами? В таком случае моральная сторона вопроса не волнует? Я понимаю что деньги нужно заработать, но совесть не будет давить?

Не бачу моральної проблеми продавати нормально відновлену машину.
Мої особисті машинки коцані толком ще не були. А от батько за зараз їздить на 13 чи 14й машині. І майже кожна з них була в досить серйозній аварії. Перший москвіч батька, який він успішно поставив на дах від"їздив після цього це років 15. ВАЗ 2106 після напівперевареного передка (лобове було) ще досі їздить - машині більше 15 років. Причому там ще я ту шістку об дерево приклав :D і коника збили теж нею випадково :oops: (коник живий лишився. після удару встав і побіг дальше).

СообщениеДобавлено: Сб янв 12, 2013 19:55
Starcrafter
что на специалисте такие СТО держаться, а если оба не рихтовщики...

Власне, що я маю під руками двох спеціалістів. З гівна ліплять коробки, мотори і все решта. Рихтовка і зварка всяких корчиків в послужному списку є у кожного. І вот би їм найти роботу нормальну, пропадають таланти. Ну і якщо я біля них пару копійок зароблю, то те буде не погано.

берёт клиента в работу и по неопытности "разрывает" ему авто...

Один з майстрів має досвід витягування кузовів. Тільки кустарненько там все. Рейса, кувалда і "кое какая мать".

И еще, за бизнесом (в частности за вложениями) нужно следить и днем и ночью, не получится так, что "я вложил пятнашку, а де мои дивиденды", нужно этим заниматься, находить клиентов.

В мене зараз сидяча робота, яка вже заграла. З радістю зайнявся б вищеперечисленим.

тоимость аренды бокса, зарплату работникам, свет, документы (ЧП итд)

Бокс коштує 1000грн в місяць. Світла там гривень на 200 піде. Зарплата - 5-6к гривень в місяць буде за щастя (принаймні перші 2 роки поки я там буду). ЧП вже давно і є на єдиному платить податки - додаткових витрат буде 0.

Да и биток на авториа тоже будет стоить денег, его нужно будет купить,

Це окрема стаття витрат. в 15к не входить.

СообщениеДобавлено: Сб янв 12, 2013 20:06
Starcrafter
может действительно что-то попроще, мойка, розвал - схождение и тд.

Це звісно простіше. Але вимагає наявності хорошо розміщення боксу/боксів. Десь на краю міста такий бізнес не піде. І в нашому малесенькому місті цього вже валом. Пізно я очухався.
В той же час малярка на розхват. З міста ганяють машини за 30км в сусіднє село, де є чоловік з правильними руками і обладнанням.

СообщениеДобавлено: Сб янв 12, 2013 20:15
diggy
Starcrafter писал(а):http://autobotanik.livejournal.com/
Ось так хочеться.

Ну он этим уже профессионально занимается.
http://autokadabra.ru/users/autobotanik
Вопрос в том умеют ли ваши мастера делать всё по технологии, а не тяп-ляп сваркой прихватить, на глаз зашлифовать и отдвать клиенту.. Гараж не показатель.

Starcrafter писал(а):Не бачу моральної проблеми продавати нормально відновлену машину.
Мої особисті машинки коцані толком ще не були.

Я тоже, если вы честно об этом скажете покупателю, в таком случае это будет "-" к цене. Если нет, то будет не айс если покупатель об этом узнает через какое-то время после покупки..

СообщениеДобавлено: Сб янв 12, 2013 20:27
Starcrafter
если покупатель об этом узнает через какое-то время после покупки

В кінці 90х батько міняв машинки доволі регулярно. Старенькі 10+ років з німеччини. Так вот взнавав він про те, що вона була бита після своїх же подвигів. Коли починали рихтувати, то було видно старий ремонт. Німаки навіть ремонтували свій автопром якісно.
Звичайно ніхто клієнту не казатиме, що машинка недавно була прикладена об стовб. Ви це хотіли почути?
Зрештою, я ще нівчому не оприділився. Мені не вистачає інформації. Через те і створив тему. Може ніхто взагалі нічого не буде робити. :)
На літо хочу дружині машину купити. І цілком серйозно розглядаю варіант купити биток свіжий по роках, відремонтувати, 1-2 роки покатити і продати.