Немец писал(а):А как поступать тем, чей номер находится у многих клиентов и партнеров?Или хрен с ними,главное"щоб москалям не дисталося"??!
При чому тут "щоб москалям не дисталося"? Москалям достається вже з 2003 року!
А змінювати назву провідного оператора мобільного зв'язку в Україні з "український . . . " на "московская . . .", як на мене некоректно.
Я вважаю що якщо б УМЗ проводило опитування наприклад серед своїх клієнтів щодо здійснення ребрендингу то відповідь була б негативною. Таким чином компанія просто знехтувала думкою своїх клієнтів, а клієнт, як кажуть, завжди правий . . .
Я згоден що є проблема із збереженням номерів при переході до іншого оператора, однак коли про це раніше піднімалося питання на законодавчому рівні (щодо збереження номеру при переході до іншого оператора), УМЗ зі свого боку зробила все можливе щоб цього не відбулося.
Тому переходити чі ні є власним рішенням кожного, я лише висловив свою думку з цього приводу.