Учбово-тренувальне ралійне машинко
 Добавлено: Сб окт 13, 2007 22:23
Добавлено: Сб окт 13, 2007 22:23Почну з того, що в якийсь момент мені стало шкода мучити Форестер гравієм. І не те щоб, але... Швидкість-сцуко росте. І коли на виході з поворота зовнішні колеса близько до краю, а кювет-сцуко глибокий... я думаю про те, що мені потрібне машинко, якого не жалко
От... задумався про те, щоб знайти більш-менш підходящу машинку викинути з салона все зайве, впихнути в звільнене місце каркас безпеки і ще що небудь ралійне 
 
А спитати хотів про те наскільки важко проникнути в соціум раллістів і континіум ралійних трас. Бо похапцевий (смішне слово ) перегляд щорічника ФАУ налякав рівнем бюрократії в автоспорті (я бюрократії взагалі боюсь
 ) перегляд щорічника ФАУ налякав рівнем бюрократії в автоспорті (я бюрократії взагалі боюсь  ). Там омолагація, сертифікація, ліцензія...
 ). Там омолагація, сертифікація, ліцензія...   неа...
 неа...
			Начит так. Сначала нада машина. Машина любой какой не жалка.
От... задумався про те, щоб знайти більш-менш підходящу машинку викинути з салона все зайве, впихнути в звільнене місце каркас безпеки і ще що небудь ралійне
 
 
А спитати хотів про те наскільки важко проникнути в соціум раллістів і континіум ралійних трас. Бо похапцевий (смішне слово
 ) перегляд щорічника ФАУ налякав рівнем бюрократії в автоспорті (я бюрократії взагалі боюсь
 ) перегляд щорічника ФАУ налякав рівнем бюрократії в автоспорті (я бюрократії взагалі боюсь  ). Там омолагація, сертифікація, ліцензія...
 ). Там омолагація, сертифікація, ліцензія...   неа...
 неа... 
 
 
 Мене напевно більше клас У1 цікавить, або оренда такої ГТ, або через місяців 7-8...
 Мене напевно більше клас У1 цікавить, або оренда такої ГТ, або через місяців 7-8... 
