Регламент кубка "Столицы"

ДО ЗАТВЕРДЖЕННЯ
Комісією автомобільного спорту
Автомобільної Федерації України
„КУБОК СТОЛИЦІ”
ВІДКРИТА НАЦІОНАЛЬНА СЕРІЯ З РАЛІ-СПРИНТУ
ЗАГАЛЬНИЙ РЕГЛАМЕНТ
„Кубок Столиці” відкрита національна серія з ралі-спринту (далі Кубок Столиці) проводить Автомобільна Федерація України (ФАУ)
1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
1.1. Даний Регламент є керівним документом для всіх змагань, включених у залік Кубку Столиці. Всі змагання організуються і проводяться у відповідності з НСК ФАУ, даним Регламентом, Індивідуальним Регламентом і Програмою кожного змагання, які видаються організатором змагання.
У випадку розбіжностей положень Індивідуального Регламенту з даним регламентом та Стандартним Регламентом змагання Кубку Столиці діє положення даного Регламенту та Стандартного Регламенту змагання, включеного у залік „Кубку Столиці ”.
1.2. Кубок Столиці проводиться в індивідуальному та командному заліках. В свою чергу індивідуальний залік проводиться в абсолютному заліку та у кожному класі групі згідно з п.6.1. даного Регламенту.
1.3. Кубок Столиці складається щонайбільше з семи змагань.
Дата та місце проведення змагання публікуються у Календарному плані автомобільних змагань України.
3. ІНДИВІДУАЛЬНИЙ РЕГЛАМЕНТ
3.1. Кожне змагання проводиться при наявності Індивідуального Регламенту змагання, виданого Організатором і затвердженого ФАУ не пізніше, як за дві неділі до початку змагання.
3.2. Індивідуальний регламент видається Організатором у відповідності з НСК ФІА, НСК ФАУ, іншими регламентуючими документами, переліченими у п.1.1. даного Регламенту і повинні посилатися на відповідність МСК ФІА, НСК ФАУ у даному регламенту.
3.3. Індивідуальний Регламент повинен відповідати Стандартному Регламенту змагання включеного у залік Кубку Столиці.
4. УЧАСНИКИ
4.1.1 До участі у Кубку Столиці допускаються наступні володарі ліцензії, які мають документи, згідно НСК ФАУ та інших регламентуючих документів ФАУ, внесених у реєстр володарів ліцензій ФАУ:
- володарі ліцензій водія категорії “Д-юніор”, “Д кандидат”; “Д0”; ”Д1”; ”Д2” та учасника категорії “НК”; ”НІ”;
- володарі ліцензій водія категорії “С0”; ”С1”; ”С2”, „С-юніор” та учасника категорій “МС”; ”МІ”;
- володарі ліцензій водія категорії „К1”, які проходять підготовку у закладах підготовки водіїв, включених у перелік згідно „Положення про порядок підготовки водіїв, які приймають участь у автомобільних змаганнях на території України”;
- володарі ліцензій водія категорії “Д-юніор”, “К1”, які не мають посвідчення водія – тільки як другі водії без права керування автомобілем під час змагання.
4.1.2 До участі у Кубку Столиці допускаються володарі ліцензій водіїв інших національних Федерацій, які є членами ФІА.
4.2. Водії, допущені згідно п. 4.1.1 і 4.1.2 можуть брати участь у Кубку Столиці в індивідуальному заліку (абсолютний залік та залік у класі) та входити до складу команд у заліку команд.
4.3.
а) Водій, заявлений у індивідуальному заліку, може бути заявлений одночасно тільки за одну команду;
б) Право заявити команди мають особи – володарі національної (міжнародної) індивідуальної ліцензії учасника, які представлять ліцензію учасника (юридичної особи) відповідної категорії;
в) Право заявити водія мають особи – володарі національної (міжнародної) індивідуальної ліцензії учасника;
д) У одному змаганні, включеному у залік Кубку Столиці, кількість команд не обмежена.
4.4. До участі у змаганні допускаються команди які мають обов’язкові документи та які складаються під час всього Кубку Столиці з довільної кількості водіїв але з наступними кількісними обмеженнями у складі в одному змаганні: від 1-го до 4-х екіпажів.
4.5. Стартові номери присвоюються екіпажу Організатором змагання.
Номер”0”, ”00” та „000” не присвоюються.
5. ПОДАННЯ ЗАЯВОК НА УЧАСТЬ У ЗМАГАННЯХ
5.1. Після затвердження у встановленому порядку Індивідуального Регламенту, включеного у залік Кубку Столиці, Організатор змагання висилає через клуб або безпосередньо, учасникам Кубку Столиці Індивідуальний Регламент і форми заявки на участь у змаганні.
Вказана інформація розміщується також на офіційному сайті Кубку Столиці
5.2. Форму заявки, заповнену друкованими літерами учасник висилає Організатору у порядку встановленому у Індивідуальному регламенті. У виняткових випадках дозволяється останній строк прийому заявок не пізніше, ніж за 48 години на початку змагання, при цьому при реєстрації участь підтверджується офіційною формою.
5.3. Командні заявки, затвердженої форми, подаються при реєстрації, з числа водіїв попередньо заявлених згідно з п.5.2. та повинні включати в себе назву і дату змагання, прізвище, ім’я, номер ліцензії водіїв, класи та номери спортивних технічних паспортів автомобілів, прізвище, ім’я, номер ліцензії учасника.
5.4. Заявка, що не вміщує повної інформації або має неточні відомості, особливо по даним автомобіля, відхиляється.
5.5. Організатор має право відмовити в прийомі заявки без вказування причин (ст. 74 НСК ФАУ), однак не може відмовити водію, що посів призове місце у Чемпіонатах України останніх двох років. Якщо Організатор змагання відмовляє учаснику у прийомі його заявки, він повинен на протязі 48 годин повідомити про це учасника, який подав заявку (якщо необхідно зробити це через ФАУ), а також проінформувати ФАУ.
5.6. Повні списки учасників із стартовими номерами у відповідності з п.4.5. повинні публікуватися Організатором не пізніше, ніж за 24 години до початку змагання.
5.7. Фактом подання заявки учасник і водій підтверджують знання МСК ФІА, НСК ФАУ, даного та Індивідуального Регламентів, приймають встановлені умови без обмежень, зобов’язуються виконувати всі правила і вимоги МСК ФІА, НСК ФАУ, офіційних осіб змагання.
5.8. Забороняється допуск до участі у змаганні учасників, які не пройшли встановлених Індивідуальним регламентом змагання перевірки.
5.9. Учасники змагань повинні внести заявочні внески у вигляді доброчинного внеску на розвиток автомобільного спорту згідно порядку, який встановлюється індивідуальним регламентом змагання.
5.10. Розмір внеску, який встановлюється згідно з п.5.9. не повинен перевищувати:
Індивідуальний залік (екіпаж): 2000 грн.
Командний залік (за кожен екіпаж): 700 грн.
5.11. При поданні заявки на участь у змаганні та здійсненні внеску менше, ніж за 12 годин до старту змагання, сума внеску збільшується на 50%.
5.12. Організатор може частково або повністю звільняти від стартового внеску:
- учасників особисто запрошених Організатором;
- Чемпіонів України.
Перелік учасників, що звільняються від стартового внеску вміщується у Індивідуальному регламенті змагання або у додатку.
6. ДОПУЩЕНІ АВТОМОБІЛІ
6.1. До участі у змаганнях, допускаються спортивні автомобілі що мають техпаспорт виданий ФАУ, або іншою національною федерацією, та внесені у Національний реєстр спеціальних механічних транспортних засобів для автомобільного спорту, у абсолютному заліку та наступних класах:
залік опис Об’єм двигуна
Абсолютний залік Автомобілі всіх класів до 3500 см 3
Клас А8
Автомобілі групи N або групи А (крім групи А "кіт-кар" і групи А "Супер-1600" та"Супер-2000"), що мають омологацію або термін омологації яких вичерпався;
Автомобілі дивізіону „Д1”;
Автомобілі класу "Україна-1400"
до 3500 см 3
Клас А7 до 2000 см 3
Клас А6 до 1600 см 3
Клас А5 до 1400 см 3
Клас S7 Автомобілі групи А "кіт-кар", "Супер-1600" та "Супер-2000" , що мають омологацію або термін омологації яких вичерпався ;
Автомобілі з довільною системою впуску та випуску відпрацьованих газів. до 2000 см 3
Клас S6 до 1600 см 3
Автомобілі повинні мати наступне обов’язкове обладнання у відповідності до вимог ст. 253 додатку “J” МСК ФІА, а саме:
ст. 3 п.4 (вентиляція паливного відсіку),
ст. 5 (додаткові кріплення),
ст. 6 п.1,2,3 (омологовані паси безпеки),
ст. 7 (засоби пожежогасіння),
ст. 8 (каркас безпеки),
ст. 9 (оглядовість с заду),
ст. 10 (буксирувальні провушини),
ст. 13 (головний вимикач електрообладнання).
6.2. Якщо до участі у змаганні допущено хоч би один автомобіль у класі змагання у цьому класі вважається таким, що відбулося.
6.3. На всіх автомобілях в обов’язковому порядку з обох боків наносяться написи на крилах або задніх бокових вікнах автомобілів: прізвище, ім’я водіїв, репродукція державного прапора. Висота шрифту не більше 40 мм для написів на крилах, та не більше 100 мм для написів на вікнах. Інші написи і реклама згідно НСК ФАУ.
7. ТРАСИ
7.1. Змагання Кубку Столиці проводяться на трасах, повністю закритих для всього транспорту, крім автомобілів учасників та організатора. Всі траси повинні бути інспектовані ФАУ.
Організатор зобов’язаний передбачити проведення ознайомлення з трасою змагання. Ознайомлення проводиться у порядку, встановленому програмою змагання та повинно відповідати наступним умовам:
- початок ознайомлення повинен бути призначений не пізніше ніж за 2 години до старту змагання;
- ознайомлення повинно включати не менше двох та не більш трьох проїздів у кожній конфігурації траси (у всіх напрямках);
- під час ознайомлення рух автомобілів учасників здійснюється за автомобілем організатора на швидкості не більше 40 км/год;
- до виїзду на трасу під час ознайомлення допускаються автомобілі, заявлені для участі у змаганні або інші автомобілі, за дозволом Організатора. На борту автомобіля допускається перебування виключно членів екіпажу;
- під час руху по трасі при ознайомленні забороняється обгін, тренування старту та створення перешкод руху використання малої швидкості.
- на автомобілі, який використовується під час ознайомлення, розміщується ідентифікаційна карта, в порядку, передбаченому Індивідуальному регламенті.
7.2. Траса змагання включає спеціальні ділянки (СД) та сектори зв’язку (СЗ), при цьому одна СД у одному напрямку включається не більше трьох разів.
Загальна довжина СЗ не може перевищувати 150% загальної довжини СД:
Довжина СД не повинна перевищувати 15 км., ширина 3-10 м.
Загальна довжина траси змагання повинна складати не менше 30 км., та не більше 75 км.
7.3. Для забезпечення безпеки на трасі змагання організатор може розміщувати огороджувальну стрічку, маркери, ретардери та інші обмежувальні елементи траси.
8. КЛАСИФІКАЦІЯ. ПОРЯДОК НАРАХУВАННЯ ОЧОК. РОЗПОДІЛ МІСЦЬ.
8.1. після кожного змагання включеного у залік Кубку Столиці встановлюється наступна класифікація:
- класифікація перших та других водіїв (штурманів) у абсолютному заліку;
- класифікація перших та других водіїв (штурманів) у класах;
- класифікація командного результату серед команд;
8.2. За зайняті місця водіям нараховуються очки за наступними таблицями:
8.2.1. У абсолютному заліку очки нараховуються:
Місце 1 2 3 4 5 6 7 8 9 і наступні
Очки 10 8 6 5 4 3 2 1 0
У окремому класі очки нараховуються:
Зайняте місце кількість допущених автомобілів у класі
>8 7 6 5 4 3 2 1
I 10 8 6 5 4 3 2 1
II 8 6 5 4 3 2 1
III 6 5 4 3 2 1
IV 5 4 3 2 1
V 4 3 2 1
VI 3 2 1
VII 2 1
VIII 1
IX и далі 0
8.2.2. Якщо, з форс-мажорних обставин змагання припинено, коли пройдено не менше ніж 50% загальної дистанції спеціальних ділянок змагання вважається таким, що відбулось.
8.3. Звання Володаря Кубку Столиці серед перших водіїв та других водіїв, у абсолютному заліку та класі присвоюється та наступні місця визначаються за найбільшою сумою очок, набраних водіями на всіх змаганнях, включених у залік Кубку Столиці, які враховуються для заліку.
Водій може брати участь у всіх змаганнях включених у залік Кубку Столиці, але враховуватися для заліку будуть тільки кращі результати згідно наступної шкали:
Проведено змагань: 1 2 3 4 5 6 7
Враховується результатів: 1 2 3 3 4 5 5
При рівності очок першість визначається за кращим місцем, зайнятим екіпажем на всіх змаганнях, включених у залік Кубку Столиці.
У випадку нової рівності, до уваги беруться наступні кращі місця. При подальшій рівності – порівнюються результати на останньому (передостанньому) етапі Кубку Столиці.
8.4. Якщо у всіх змаганнях у абсолютному заліку або класах взяло участь менше 5 екіпажів, вважається, що Кубок Столиці не відбувся і водію, який набрав найбільшу кількість очок присвоюється звання Переможця змагань Національної Гоночної Серії Кубок Столиці.
8.5. Першість на кожному змаганні серед команд визначається по найбільшій кількості очок, набраних двома і менше екіпажами у класі та половиною очок в абсолюті.
8.6. У першості серед команд визначається по найбільшій сумі очок, набраних ними на всіх змаганнях. При рівності очок першість визначається за кращим місцем, зайнятих командою на всіх змаганнях, включених у залік Кубку Столиці.
У випадку нової рівності, до уваги беруться наступні кращі місця. При подальшій рівності – порівнюються результати на останньому (передостанньому) етапі Кубку Столиці.
8.7. Кубок Столиці у командному заліку вважається таким, що не відбувся, якщо в ньому взяли участь менше 3 (трьох) команд.
8.8. Екіпажі, що не стартували, не закінчили або пропустили будь-яку спеціальну ділянку, а також мали запізнення більше ніж 10 хв. на СЗ або більше ніж 20 хв. в кінці змагання, можуть продовжувати змагання по системі "супер ралі-спринту".
Результати змагання по системі "супер ралі-спринту" визначаються з врахуванням таких умов:
- екіпажі, що не закінчили або пропустили будь-яку спеціальну ділянку можуть знову брати участь у змаганні з наступної спеціальної ділянки ралі-спринту;
- автомобілі, що отримали пошкодження допускаються до участі в змаганнях після проведення відповідної технічної перевірки;
- екіпаж, який не отримав результату на будь-якій спеціальній ділянці пеналізується часовим штрафом у розмірі: "найгірший час показаний на даній спеціальній ділянці у даному класі автомобілів збільшений на 20%";
- екіпаж, який фінішував на змаганні по варіанту "супер ралі-спринту" за будь-яких умов не може зайняти місце, вище, ніж екіпажі, які фінішували на цьому змаганні згідно ідивідуального регламенту.
9. ПРОТЕСТИ І АПЕЛЯЦІЇ
9.1. Будь-який протест повинен бути поданий у відповідності з Розділом ХІІ НСК ФАУ.
9.2. Кожен протест повинен подаватися у письмовій формі, підписаний володарем ліцензії учасника та повинен супроводжуватись внеском у раз мері 500 грн. Та додатковим гарантійним внеском у сумі:
500 грн. – за перевірку однієї з частин автомобіля (двигун, трансмісія, керування, гальмівна система і т.і.), яка не потребує розбори агрегату.
2000 грн. – за перевірку однієї з частин автомобіля (двигун, трансмісія, керування, гальмівна система і т.і.), яка потребує розбори агрегату.
9.3. Витрати, що пов’язані з виконанням робіт по демонтажу та монтажу при перевірці протесту, що не покриваються гарантійним внеском відносяться на рахунок протестуючої сторони.
9.4. Внески вказані в п.п. 9.2; 9.3 повертаються тільки у випадку, якщо протест виявився обґрунтованим або на основі рішення ФАУ.
9.5. Протести подаються Директору змагання. При відсутності Директора змагання протести подаються будь-кому із Спортивних Комісарів.
9.6. Протести подаються:
- проти прийняття заявки – не пізніше одної години після закінчення передстартового контролю автомобілів.
- проти рішення технічного Комісара або контролера – на протязі 30 хвилин після винесення цього рішення;
- проти помилок або порушень, здійснених протягом змагання з питань відповідності (невідповідності) автомобіля вимогам або класифікації, встановленій по закінченню змагання – подається на протязі 30 хвилин після офіційної публікації результатів.
9.7. Забороняється внесення протестів по рішенням, винесеними суддями лінії старту, суддями фінішу або суддями факту по суті виконання ними своїх службових обов’язків (ст. 149 НСК ФАУ)
9.8. Учасники можуть подавати апеляції відносно прийнятих рішень у відповідності з розділом ХІІІ НСК ФАУ.
9.9. Для збереження за собою права на апеляцію учасник зобов’язаний на протязі 30 хвилин після опублікування рішення Спортивних Комісарів письмово повідомити їх про намір подати апеляцію.
Письмове повідомлення про намір подати апеляцію супроводжується внеском у розмірі 1000 грн.
10. ЗАКЛЮЧНІ ПОЛОЖЕННЯ
10.1. Організатор змагання повинен провести урочисте нагородження переможців змагання з участю представників засобів масової інформації, як правило у місцях відкритих для глядачів.
Обов’язковими атрибутами нагородження переможців та призерів змагання, включеного у залік Кубку є: наявність у місці проведення нагородження – Державного прапору України, прапору ФАУ при надані прапору дирекцією ФАУ. На місці проведення нагородження (подіум, арка і т.і.) повинно бути розміщено зареєстровану емблему ФАУ розміром не менше 50Х50 см. і текст відкрита національна серія з ралі-спринту “Кубок Столиці” (висота літер жодного іншого напису у місці нагородження не може бути більше літер вказаного тексту). Порядковий номер етапу, місце проведення, дата.
10.2. Час, місце, процедура прибуття для нагородження учасників змагання встановлюється у Індивідуальному Регламенті та Програмі змагання.
10.3. Присутність володарів ліцензій – учасників Кубку Столиці на всіх заходах, включених у програму змагання та на урочистому нагородженні переможців та призерів обов’язкова за виключенням форс-мажорних обставин.
10.4. Розподіл призового фонду, а також інші положення, які не увійшли у даний Регламент встановлюються Індивідуальним Регламентом та Програмою змагання, у відповідності до МСК ФІА, НСК ФАУ та іншими регламентуючими документами ФІА та ФАУ.
10.5. Для затвердження результатів відкритої національної серії з ралі-спринту “Кубок Столиці ” Організатор повинен у тижневий строк надіслати всі протоколи, затверджені рішенням Колегії Спортивних Комісарів за підписом Директора змагання та Секретаря змагання до Дирекції ФАУ, разом зі “Звітом про автомобільне змагання” за формою, що затверджує ФАУ.
10.6. Тільки ФАУ уповноважена вирішувати будь-які розбіжності, що можуть виникнути при виконанні даного Регламенту.
10.7. ФАУ при необхідності вносить зміни і доповнення до цього Регламенту та повідомляє їх у Офіційних бюлетенях ФАУ.
Комісією автомобільного спорту
Автомобільної Федерації України
„КУБОК СТОЛИЦІ”
ВІДКРИТА НАЦІОНАЛЬНА СЕРІЯ З РАЛІ-СПРИНТУ
ЗАГАЛЬНИЙ РЕГЛАМЕНТ
„Кубок Столиці” відкрита національна серія з ралі-спринту (далі Кубок Столиці) проводить Автомобільна Федерація України (ФАУ)
1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
1.1. Даний Регламент є керівним документом для всіх змагань, включених у залік Кубку Столиці. Всі змагання організуються і проводяться у відповідності з НСК ФАУ, даним Регламентом, Індивідуальним Регламентом і Програмою кожного змагання, які видаються організатором змагання.
У випадку розбіжностей положень Індивідуального Регламенту з даним регламентом та Стандартним Регламентом змагання Кубку Столиці діє положення даного Регламенту та Стандартного Регламенту змагання, включеного у залік „Кубку Столиці ”.
1.2. Кубок Столиці проводиться в індивідуальному та командному заліках. В свою чергу індивідуальний залік проводиться в абсолютному заліку та у кожному класі групі згідно з п.6.1. даного Регламенту.
1.3. Кубок Столиці складається щонайбільше з семи змагань.
Дата та місце проведення змагання публікуються у Календарному плані автомобільних змагань України.
3. ІНДИВІДУАЛЬНИЙ РЕГЛАМЕНТ
3.1. Кожне змагання проводиться при наявності Індивідуального Регламенту змагання, виданого Організатором і затвердженого ФАУ не пізніше, як за дві неділі до початку змагання.
3.2. Індивідуальний регламент видається Організатором у відповідності з НСК ФІА, НСК ФАУ, іншими регламентуючими документами, переліченими у п.1.1. даного Регламенту і повинні посилатися на відповідність МСК ФІА, НСК ФАУ у даному регламенту.
3.3. Індивідуальний Регламент повинен відповідати Стандартному Регламенту змагання включеного у залік Кубку Столиці.
4. УЧАСНИКИ
4.1.1 До участі у Кубку Столиці допускаються наступні володарі ліцензії, які мають документи, згідно НСК ФАУ та інших регламентуючих документів ФАУ, внесених у реєстр володарів ліцензій ФАУ:
- володарі ліцензій водія категорії “Д-юніор”, “Д кандидат”; “Д0”; ”Д1”; ”Д2” та учасника категорії “НК”; ”НІ”;
- володарі ліцензій водія категорії “С0”; ”С1”; ”С2”, „С-юніор” та учасника категорій “МС”; ”МІ”;
- володарі ліцензій водія категорії „К1”, які проходять підготовку у закладах підготовки водіїв, включених у перелік згідно „Положення про порядок підготовки водіїв, які приймають участь у автомобільних змаганнях на території України”;
- володарі ліцензій водія категорії “Д-юніор”, “К1”, які не мають посвідчення водія – тільки як другі водії без права керування автомобілем під час змагання.
4.1.2 До участі у Кубку Столиці допускаються володарі ліцензій водіїв інших національних Федерацій, які є членами ФІА.
4.2. Водії, допущені згідно п. 4.1.1 і 4.1.2 можуть брати участь у Кубку Столиці в індивідуальному заліку (абсолютний залік та залік у класі) та входити до складу команд у заліку команд.
4.3.
а) Водій, заявлений у індивідуальному заліку, може бути заявлений одночасно тільки за одну команду;
б) Право заявити команди мають особи – володарі національної (міжнародної) індивідуальної ліцензії учасника, які представлять ліцензію учасника (юридичної особи) відповідної категорії;
в) Право заявити водія мають особи – володарі національної (міжнародної) індивідуальної ліцензії учасника;
д) У одному змаганні, включеному у залік Кубку Столиці, кількість команд не обмежена.
4.4. До участі у змаганні допускаються команди які мають обов’язкові документи та які складаються під час всього Кубку Столиці з довільної кількості водіїв але з наступними кількісними обмеженнями у складі в одному змаганні: від 1-го до 4-х екіпажів.
4.5. Стартові номери присвоюються екіпажу Організатором змагання.
Номер”0”, ”00” та „000” не присвоюються.
5. ПОДАННЯ ЗАЯВОК НА УЧАСТЬ У ЗМАГАННЯХ
5.1. Після затвердження у встановленому порядку Індивідуального Регламенту, включеного у залік Кубку Столиці, Організатор змагання висилає через клуб або безпосередньо, учасникам Кубку Столиці Індивідуальний Регламент і форми заявки на участь у змаганні.
Вказана інформація розміщується також на офіційному сайті Кубку Столиці
5.2. Форму заявки, заповнену друкованими літерами учасник висилає Організатору у порядку встановленому у Індивідуальному регламенті. У виняткових випадках дозволяється останній строк прийому заявок не пізніше, ніж за 48 години на початку змагання, при цьому при реєстрації участь підтверджується офіційною формою.
5.3. Командні заявки, затвердженої форми, подаються при реєстрації, з числа водіїв попередньо заявлених згідно з п.5.2. та повинні включати в себе назву і дату змагання, прізвище, ім’я, номер ліцензії водіїв, класи та номери спортивних технічних паспортів автомобілів, прізвище, ім’я, номер ліцензії учасника.
5.4. Заявка, що не вміщує повної інформації або має неточні відомості, особливо по даним автомобіля, відхиляється.
5.5. Організатор має право відмовити в прийомі заявки без вказування причин (ст. 74 НСК ФАУ), однак не може відмовити водію, що посів призове місце у Чемпіонатах України останніх двох років. Якщо Організатор змагання відмовляє учаснику у прийомі його заявки, він повинен на протязі 48 годин повідомити про це учасника, який подав заявку (якщо необхідно зробити це через ФАУ), а також проінформувати ФАУ.
5.6. Повні списки учасників із стартовими номерами у відповідності з п.4.5. повинні публікуватися Організатором не пізніше, ніж за 24 години до початку змагання.
5.7. Фактом подання заявки учасник і водій підтверджують знання МСК ФІА, НСК ФАУ, даного та Індивідуального Регламентів, приймають встановлені умови без обмежень, зобов’язуються виконувати всі правила і вимоги МСК ФІА, НСК ФАУ, офіційних осіб змагання.
5.8. Забороняється допуск до участі у змаганні учасників, які не пройшли встановлених Індивідуальним регламентом змагання перевірки.
5.9. Учасники змагань повинні внести заявочні внески у вигляді доброчинного внеску на розвиток автомобільного спорту згідно порядку, який встановлюється індивідуальним регламентом змагання.
5.10. Розмір внеску, який встановлюється згідно з п.5.9. не повинен перевищувати:
Індивідуальний залік (екіпаж): 2000 грн.
Командний залік (за кожен екіпаж): 700 грн.
5.11. При поданні заявки на участь у змаганні та здійсненні внеску менше, ніж за 12 годин до старту змагання, сума внеску збільшується на 50%.
5.12. Організатор може частково або повністю звільняти від стартового внеску:
- учасників особисто запрошених Організатором;
- Чемпіонів України.
Перелік учасників, що звільняються від стартового внеску вміщується у Індивідуальному регламенті змагання або у додатку.
6. ДОПУЩЕНІ АВТОМОБІЛІ
6.1. До участі у змаганнях, допускаються спортивні автомобілі що мають техпаспорт виданий ФАУ, або іншою національною федерацією, та внесені у Національний реєстр спеціальних механічних транспортних засобів для автомобільного спорту, у абсолютному заліку та наступних класах:
залік опис Об’єм двигуна
Абсолютний залік Автомобілі всіх класів до 3500 см 3
Клас А8
Автомобілі групи N або групи А (крім групи А "кіт-кар" і групи А "Супер-1600" та"Супер-2000"), що мають омологацію або термін омологації яких вичерпався;
Автомобілі дивізіону „Д1”;
Автомобілі класу "Україна-1400"
до 3500 см 3
Клас А7 до 2000 см 3
Клас А6 до 1600 см 3
Клас А5 до 1400 см 3
Клас S7 Автомобілі групи А "кіт-кар", "Супер-1600" та "Супер-2000" , що мають омологацію або термін омологації яких вичерпався ;
Автомобілі з довільною системою впуску та випуску відпрацьованих газів. до 2000 см 3
Клас S6 до 1600 см 3
Автомобілі повинні мати наступне обов’язкове обладнання у відповідності до вимог ст. 253 додатку “J” МСК ФІА, а саме:
ст. 3 п.4 (вентиляція паливного відсіку),
ст. 5 (додаткові кріплення),
ст. 6 п.1,2,3 (омологовані паси безпеки),
ст. 7 (засоби пожежогасіння),
ст. 8 (каркас безпеки),
ст. 9 (оглядовість с заду),
ст. 10 (буксирувальні провушини),
ст. 13 (головний вимикач електрообладнання).
6.2. Якщо до участі у змаганні допущено хоч би один автомобіль у класі змагання у цьому класі вважається таким, що відбулося.
6.3. На всіх автомобілях в обов’язковому порядку з обох боків наносяться написи на крилах або задніх бокових вікнах автомобілів: прізвище, ім’я водіїв, репродукція державного прапора. Висота шрифту не більше 40 мм для написів на крилах, та не більше 100 мм для написів на вікнах. Інші написи і реклама згідно НСК ФАУ.
7. ТРАСИ
7.1. Змагання Кубку Столиці проводяться на трасах, повністю закритих для всього транспорту, крім автомобілів учасників та організатора. Всі траси повинні бути інспектовані ФАУ.
Організатор зобов’язаний передбачити проведення ознайомлення з трасою змагання. Ознайомлення проводиться у порядку, встановленому програмою змагання та повинно відповідати наступним умовам:
- початок ознайомлення повинен бути призначений не пізніше ніж за 2 години до старту змагання;
- ознайомлення повинно включати не менше двох та не більш трьох проїздів у кожній конфігурації траси (у всіх напрямках);
- під час ознайомлення рух автомобілів учасників здійснюється за автомобілем організатора на швидкості не більше 40 км/год;
- до виїзду на трасу під час ознайомлення допускаються автомобілі, заявлені для участі у змаганні або інші автомобілі, за дозволом Організатора. На борту автомобіля допускається перебування виключно членів екіпажу;
- під час руху по трасі при ознайомленні забороняється обгін, тренування старту та створення перешкод руху використання малої швидкості.
- на автомобілі, який використовується під час ознайомлення, розміщується ідентифікаційна карта, в порядку, передбаченому Індивідуальному регламенті.
7.2. Траса змагання включає спеціальні ділянки (СД) та сектори зв’язку (СЗ), при цьому одна СД у одному напрямку включається не більше трьох разів.
Загальна довжина СЗ не може перевищувати 150% загальної довжини СД:
Довжина СД не повинна перевищувати 15 км., ширина 3-10 м.
Загальна довжина траси змагання повинна складати не менше 30 км., та не більше 75 км.
7.3. Для забезпечення безпеки на трасі змагання організатор може розміщувати огороджувальну стрічку, маркери, ретардери та інші обмежувальні елементи траси.
8. КЛАСИФІКАЦІЯ. ПОРЯДОК НАРАХУВАННЯ ОЧОК. РОЗПОДІЛ МІСЦЬ.
8.1. після кожного змагання включеного у залік Кубку Столиці встановлюється наступна класифікація:
- класифікація перших та других водіїв (штурманів) у абсолютному заліку;
- класифікація перших та других водіїв (штурманів) у класах;
- класифікація командного результату серед команд;
8.2. За зайняті місця водіям нараховуються очки за наступними таблицями:
8.2.1. У абсолютному заліку очки нараховуються:
Місце 1 2 3 4 5 6 7 8 9 і наступні
Очки 10 8 6 5 4 3 2 1 0
У окремому класі очки нараховуються:
Зайняте місце кількість допущених автомобілів у класі
>8 7 6 5 4 3 2 1
I 10 8 6 5 4 3 2 1
II 8 6 5 4 3 2 1
III 6 5 4 3 2 1
IV 5 4 3 2 1
V 4 3 2 1
VI 3 2 1
VII 2 1
VIII 1
IX и далі 0
8.2.2. Якщо, з форс-мажорних обставин змагання припинено, коли пройдено не менше ніж 50% загальної дистанції спеціальних ділянок змагання вважається таким, що відбулось.
8.3. Звання Володаря Кубку Столиці серед перших водіїв та других водіїв, у абсолютному заліку та класі присвоюється та наступні місця визначаються за найбільшою сумою очок, набраних водіями на всіх змаганнях, включених у залік Кубку Столиці, які враховуються для заліку.
Водій може брати участь у всіх змаганнях включених у залік Кубку Столиці, але враховуватися для заліку будуть тільки кращі результати згідно наступної шкали:
Проведено змагань: 1 2 3 4 5 6 7
Враховується результатів: 1 2 3 3 4 5 5
При рівності очок першість визначається за кращим місцем, зайнятим екіпажем на всіх змаганнях, включених у залік Кубку Столиці.
У випадку нової рівності, до уваги беруться наступні кращі місця. При подальшій рівності – порівнюються результати на останньому (передостанньому) етапі Кубку Столиці.
8.4. Якщо у всіх змаганнях у абсолютному заліку або класах взяло участь менше 5 екіпажів, вважається, що Кубок Столиці не відбувся і водію, який набрав найбільшу кількість очок присвоюється звання Переможця змагань Національної Гоночної Серії Кубок Столиці.
8.5. Першість на кожному змаганні серед команд визначається по найбільшій кількості очок, набраних двома і менше екіпажами у класі та половиною очок в абсолюті.
8.6. У першості серед команд визначається по найбільшій сумі очок, набраних ними на всіх змаганнях. При рівності очок першість визначається за кращим місцем, зайнятих командою на всіх змаганнях, включених у залік Кубку Столиці.
У випадку нової рівності, до уваги беруться наступні кращі місця. При подальшій рівності – порівнюються результати на останньому (передостанньому) етапі Кубку Столиці.
8.7. Кубок Столиці у командному заліку вважається таким, що не відбувся, якщо в ньому взяли участь менше 3 (трьох) команд.
8.8. Екіпажі, що не стартували, не закінчили або пропустили будь-яку спеціальну ділянку, а також мали запізнення більше ніж 10 хв. на СЗ або більше ніж 20 хв. в кінці змагання, можуть продовжувати змагання по системі "супер ралі-спринту".
Результати змагання по системі "супер ралі-спринту" визначаються з врахуванням таких умов:
- екіпажі, що не закінчили або пропустили будь-яку спеціальну ділянку можуть знову брати участь у змаганні з наступної спеціальної ділянки ралі-спринту;
- автомобілі, що отримали пошкодження допускаються до участі в змаганнях після проведення відповідної технічної перевірки;
- екіпаж, який не отримав результату на будь-якій спеціальній ділянці пеналізується часовим штрафом у розмірі: "найгірший час показаний на даній спеціальній ділянці у даному класі автомобілів збільшений на 20%";
- екіпаж, який фінішував на змаганні по варіанту "супер ралі-спринту" за будь-яких умов не може зайняти місце, вище, ніж екіпажі, які фінішували на цьому змаганні згідно ідивідуального регламенту.
9. ПРОТЕСТИ І АПЕЛЯЦІЇ
9.1. Будь-який протест повинен бути поданий у відповідності з Розділом ХІІ НСК ФАУ.
9.2. Кожен протест повинен подаватися у письмовій формі, підписаний володарем ліцензії учасника та повинен супроводжуватись внеском у раз мері 500 грн. Та додатковим гарантійним внеском у сумі:
500 грн. – за перевірку однієї з частин автомобіля (двигун, трансмісія, керування, гальмівна система і т.і.), яка не потребує розбори агрегату.
2000 грн. – за перевірку однієї з частин автомобіля (двигун, трансмісія, керування, гальмівна система і т.і.), яка потребує розбори агрегату.
9.3. Витрати, що пов’язані з виконанням робіт по демонтажу та монтажу при перевірці протесту, що не покриваються гарантійним внеском відносяться на рахунок протестуючої сторони.
9.4. Внески вказані в п.п. 9.2; 9.3 повертаються тільки у випадку, якщо протест виявився обґрунтованим або на основі рішення ФАУ.
9.5. Протести подаються Директору змагання. При відсутності Директора змагання протести подаються будь-кому із Спортивних Комісарів.
9.6. Протести подаються:
- проти прийняття заявки – не пізніше одної години після закінчення передстартового контролю автомобілів.
- проти рішення технічного Комісара або контролера – на протязі 30 хвилин після винесення цього рішення;
- проти помилок або порушень, здійснених протягом змагання з питань відповідності (невідповідності) автомобіля вимогам або класифікації, встановленій по закінченню змагання – подається на протязі 30 хвилин після офіційної публікації результатів.
9.7. Забороняється внесення протестів по рішенням, винесеними суддями лінії старту, суддями фінішу або суддями факту по суті виконання ними своїх службових обов’язків (ст. 149 НСК ФАУ)
9.8. Учасники можуть подавати апеляції відносно прийнятих рішень у відповідності з розділом ХІІІ НСК ФАУ.
9.9. Для збереження за собою права на апеляцію учасник зобов’язаний на протязі 30 хвилин після опублікування рішення Спортивних Комісарів письмово повідомити їх про намір подати апеляцію.
Письмове повідомлення про намір подати апеляцію супроводжується внеском у розмірі 1000 грн.
10. ЗАКЛЮЧНІ ПОЛОЖЕННЯ
10.1. Організатор змагання повинен провести урочисте нагородження переможців змагання з участю представників засобів масової інформації, як правило у місцях відкритих для глядачів.
Обов’язковими атрибутами нагородження переможців та призерів змагання, включеного у залік Кубку є: наявність у місці проведення нагородження – Державного прапору України, прапору ФАУ при надані прапору дирекцією ФАУ. На місці проведення нагородження (подіум, арка і т.і.) повинно бути розміщено зареєстровану емблему ФАУ розміром не менше 50Х50 см. і текст відкрита національна серія з ралі-спринту “Кубок Столиці” (висота літер жодного іншого напису у місці нагородження не може бути більше літер вказаного тексту). Порядковий номер етапу, місце проведення, дата.
10.2. Час, місце, процедура прибуття для нагородження учасників змагання встановлюється у Індивідуальному Регламенті та Програмі змагання.
10.3. Присутність володарів ліцензій – учасників Кубку Столиці на всіх заходах, включених у програму змагання та на урочистому нагородженні переможців та призерів обов’язкова за виключенням форс-мажорних обставин.
10.4. Розподіл призового фонду, а також інші положення, які не увійшли у даний Регламент встановлюються Індивідуальним Регламентом та Програмою змагання, у відповідності до МСК ФІА, НСК ФАУ та іншими регламентуючими документами ФІА та ФАУ.
10.5. Для затвердження результатів відкритої національної серії з ралі-спринту “Кубок Столиці ” Організатор повинен у тижневий строк надіслати всі протоколи, затверджені рішенням Колегії Спортивних Комісарів за підписом Директора змагання та Секретаря змагання до Дирекції ФАУ, разом зі “Звітом про автомобільне змагання” за формою, що затверджує ФАУ.
10.6. Тільки ФАУ уповноважена вирішувати будь-які розбіжності, що можуть виникнути при виконанні даного Регламенту.
10.7. ФАУ при необхідності вносить зміни і доповнення до цього Регламенту та повідомляє їх у Офіційних бюлетенях ФАУ.