СТО "Гарантавтотехнік"

Gyus,
ось жива історія. Пишу від себе.
05.11.17 (неділя), був на СТО "Гарантавтотехнік" на Воздухофлотском, 64.
Процедура була доволі проста - заміна масла+фільтри. Коли авто було вже на підйомнику, запитав у менеджера (Чепурной Костянтин) чи можливо розрахуватися по безготівковій формі? Зі свого боку запропонував залишити готівку у повній вартості, а коли в Пн (06/11) оплачу безготівковий рахунок, менеджер поверне мені кеш на мою картку - на що отримав підтвердження - "Без проблем". Для ще більшого спрощення домовилися зробити переказ на картку менеджера Костятина, щоб потім йому не шукати термінали і не стояти в чергах. Як на мене, операція доволі проста і не складна.
Свої гроші отримав назад лише через звернення до директора Гарантавтотехнік аж 09/11 (четвер), зважаючи, що рахунок з мого боку був сплачений і СТО підтвердило отримання коштів зі свого боку, тобто я двічі оплатив одну і ту ж саму роботу. Костянтин почав мене кормити сніданками (просто відписками), як виявилося згодом, він просто витратив кошти.
Для мене висновок один - менеджер вирішив привласнити кошти. Іншого пояснення особисто я не бачу.
ВАЖЛИВО: жодних документів по факту виконаних робіт не видається.
Дана інформація публікується за погодження Гарантавтотехнік.
ось жива історія. Пишу від себе.
05.11.17 (неділя), був на СТО "Гарантавтотехнік" на Воздухофлотском, 64.
Процедура була доволі проста - заміна масла+фільтри. Коли авто було вже на підйомнику, запитав у менеджера (Чепурной Костянтин) чи можливо розрахуватися по безготівковій формі? Зі свого боку запропонував залишити готівку у повній вартості, а коли в Пн (06/11) оплачу безготівковий рахунок, менеджер поверне мені кеш на мою картку - на що отримав підтвердження - "Без проблем". Для ще більшого спрощення домовилися зробити переказ на картку менеджера Костятина, щоб потім йому не шукати термінали і не стояти в чергах. Як на мене, операція доволі проста і не складна.
Свої гроші отримав назад лише через звернення до директора Гарантавтотехнік аж 09/11 (четвер), зважаючи, що рахунок з мого боку був сплачений і СТО підтвердило отримання коштів зі свого боку, тобто я двічі оплатив одну і ту ж саму роботу. Костянтин почав мене кормити сніданками (просто відписками), як виявилося згодом, він просто витратив кошти.
Для мене висновок один - менеджер вирішив привласнити кошти. Іншого пояснення особисто я не бачу.
ВАЖЛИВО: жодних документів по факту виконаних робіт не видається.
Дана інформація публікується за погодження Гарантавтотехнік.