Мiй Subaru Forester 2006 2.0 MT, iсторiя змiн.

Доброго дня всім.
Колись піднімав тему про Subaru як машину і її надійність. Ось лінк:
http://forum.club-subaru.com/viewtopic.php?t=43476&highlight=
Історія знайшла своє продовження.
Ітак рік тому купили я з батьком Subaru Forester 2006 2.0 MT full з пробігом 61к і дали 17500$ за малий пробіг. Проїхатись не дали книжка сервісна була гарно проштампована. Все ніби ок крім нюансів після того як почали їздити. Трясло після прогріву двигун на холостих. Після того як поїхали до моториста прочистити заслонку, він побачив що на машині був газ (продавець про це звичайно не сказав). Потім машина стала сильно тупити і не їхала. Лікувалось зняттям клеми з акумулятора на пів години. Тоді машинка оживала на тиждень-два, потім процедуру повторювали. Хотіли продати, але не дуже хотілось брати гріх на душу що підсунули таку каку комусь. Потім ми дізнались і про погану репутацію продавця машини, але це вже нам не допомогло.
На 67к пробігу почало гудіти в коробці на швидкості 60 км/год. На інших швидкостях пропадало. Поки думали що це тимчасово і лишили це до заміни масла. Був лише замінений тосол, і всякі дрібниці по салону. Ціна питання – приблизно 500 грн.
На 71к пробігу поїхали ми на СТО на планове ТО (СТО у Львові на Кульпарківській на території психлікарні). З того почалась історія доведення машини до пуття, так як було прийнято рішення лишити класний апарат в сім’ї.
Спочатку нас відправили до спеціаліста по коробках Subaru. Там дали діагноз – підшипники під заміну. Ітого 4 підшипники коробки передач + заміна масла в коробці, роздатці і задньому дифі. Ціна питання – приблизно 500$.
Потім зробили заміну масла і всіх фільтрів. Ціна питання – приблизно 150$.
Зробили діагностику ходової – ссальніки ричагів, тормозні колодки диски, втулки, стойки під заміну. І сказали що в нас макс 5к км щоб поміняти ремінь, роліки, помпу.
На 76к пробігу вирішили поміняти ремінь, роліки, помпу, свічки і поміряти зазори на клапанах. Вердикт був не втіший – треба знімати мотор, регулювати зазори. Вони були набагато менші ніж потрібно. Після зняття мотору виявилось що під заміну диск щеплення, вижимний підшипник. ГУР інколи свистить. Попробуєм поміняти масло.
Ціна питання:
1) Ремінь, 5 роліків, помпа, свічки, ризинки на клапанах, ссальніки розпредвалів – 500$.
2) Регулювання зазорів, зняття/постановка мотору, заміна – приблизно 450$.
3) Диск щеплення, вижимний підшипник, пiдшипник маховика, масло в ГУР - приблизно 100$.
4) Передні гальмівні колодки і диски - приблизно 100$.
Про результати відпишусь. Обіцяють що мотор оживе після ремонту.
Що в планах:
1) довести підвіску до нормального стану. Ціна питання – приблизно 500$.
2) реставрація супортів
3) поміняти стойки по кругу
4) поміняти масло після ремонту
Що цікавого дізнався про машину після всіх вищезгаданих махінацій:
1) підшипники в коробці не могли зноситись за 75к пробігу.
2) гальмівні диски стерті майже на 80%, теж не на 75к пробігу.
3) патрубок термостата до помпи був прикріплений герметиком, а мала стояти ризинка.
4) помпа вроді рідна ще досі.
5) на ропредвалах були позначки (римські 1,2,3,4) – значить хтось туди лазив.
6) коли міняли підшипник маховика, видно було що мотор розбирали повністю.
7) і ще багато деталів лазання туди кривих рук.
P.S. Що хочеться сказати на завершення – не ведіться на пробіг ніколи, все треба перевіряти на СТО перед покупкою і причому краще коли ваші знайомі майстри подивляться. І перевіряйте репутацію продавців, якщо розумієте що це перекуп. Є люди які підтримують репутацію і ніколи не продають каку, а є такі, які постійно тулять машини в жахивому технічному стані але намарафечені, чистенькі, гарні.
P.P.S. На СТО стояв 2,5 Турбо мотор знятий з машини з пробігом ніби 75к якому прокрутився колінвал. Там витрати набагато більші - > 2к$.
По мірі можливості буду дописувати що з машиною буде далі робитись.
Колись піднімав тему про Subaru як машину і її надійність. Ось лінк:
http://forum.club-subaru.com/viewtopic.php?t=43476&highlight=
Історія знайшла своє продовження.
Ітак рік тому купили я з батьком Subaru Forester 2006 2.0 MT full з пробігом 61к і дали 17500$ за малий пробіг. Проїхатись не дали книжка сервісна була гарно проштампована. Все ніби ок крім нюансів після того як почали їздити. Трясло після прогріву двигун на холостих. Після того як поїхали до моториста прочистити заслонку, він побачив що на машині був газ (продавець про це звичайно не сказав). Потім машина стала сильно тупити і не їхала. Лікувалось зняттям клеми з акумулятора на пів години. Тоді машинка оживала на тиждень-два, потім процедуру повторювали. Хотіли продати, але не дуже хотілось брати гріх на душу що підсунули таку каку комусь. Потім ми дізнались і про погану репутацію продавця машини, але це вже нам не допомогло.
На 67к пробігу почало гудіти в коробці на швидкості 60 км/год. На інших швидкостях пропадало. Поки думали що це тимчасово і лишили це до заміни масла. Був лише замінений тосол, і всякі дрібниці по салону. Ціна питання – приблизно 500 грн.
На 71к пробігу поїхали ми на СТО на планове ТО (СТО у Львові на Кульпарківській на території психлікарні). З того почалась історія доведення машини до пуття, так як було прийнято рішення лишити класний апарат в сім’ї.
Спочатку нас відправили до спеціаліста по коробках Subaru. Там дали діагноз – підшипники під заміну. Ітого 4 підшипники коробки передач + заміна масла в коробці, роздатці і задньому дифі. Ціна питання – приблизно 500$.
Потім зробили заміну масла і всіх фільтрів. Ціна питання – приблизно 150$.
Зробили діагностику ходової – ссальніки ричагів, тормозні колодки диски, втулки, стойки під заміну. І сказали що в нас макс 5к км щоб поміняти ремінь, роліки, помпу.
На 76к пробігу вирішили поміняти ремінь, роліки, помпу, свічки і поміряти зазори на клапанах. Вердикт був не втіший – треба знімати мотор, регулювати зазори. Вони були набагато менші ніж потрібно. Після зняття мотору виявилось що під заміну диск щеплення, вижимний підшипник. ГУР інколи свистить. Попробуєм поміняти масло.
Ціна питання:
1) Ремінь, 5 роліків, помпа, свічки, ризинки на клапанах, ссальніки розпредвалів – 500$.
2) Регулювання зазорів, зняття/постановка мотору, заміна – приблизно 450$.
3) Диск щеплення, вижимний підшипник, пiдшипник маховика, масло в ГУР - приблизно 100$.
4) Передні гальмівні колодки і диски - приблизно 100$.
Про результати відпишусь. Обіцяють що мотор оживе після ремонту.
Що в планах:
1) довести підвіску до нормального стану. Ціна питання – приблизно 500$.
2) реставрація супортів
3) поміняти стойки по кругу
4) поміняти масло після ремонту
Що цікавого дізнався про машину після всіх вищезгаданих махінацій:
1) підшипники в коробці не могли зноситись за 75к пробігу.
2) гальмівні диски стерті майже на 80%, теж не на 75к пробігу.
3) патрубок термостата до помпи був прикріплений герметиком, а мала стояти ризинка.
4) помпа вроді рідна ще досі.
5) на ропредвалах були позначки (римські 1,2,3,4) – значить хтось туди лазив.
6) коли міняли підшипник маховика, видно було що мотор розбирали повністю.
7) і ще багато деталів лазання туди кривих рук.
P.S. Що хочеться сказати на завершення – не ведіться на пробіг ніколи, все треба перевіряти на СТО перед покупкою і причому краще коли ваші знайомі майстри подивляться. І перевіряйте репутацію продавців, якщо розумієте що це перекуп. Є люди які підтримують репутацію і ніколи не продають каку, а є такі, які постійно тулять машини в жахивому технічному стані але намарафечені, чистенькі, гарні.
P.P.S. На СТО стояв 2,5 Турбо мотор знятий з машини з пробігом ніби 75к якому прокрутився колінвал. Там витрати набагато більші - > 2к$.
По мірі можливості буду дописувати що з машиною буде далі робитись.