Страница 1 из 2

Перелаштувати "Лісника"з 2,5 ХТ АКПП -2,5 АКПП?

СообщениеДобавлено: Вс май 06, 2012 22:39
Wave
Наступне питання-прошу по-можливості відписатись "софорумчан", які в темі чи технічно(можливість) та економічно(доцільність) грубо кажучи на певний час зробити з турбованого Forester-a 2,5 ХТ на АКПП 2006 р.в. звичайний "овоч", тобто атмосферний 2,5 на АКПП?
Для людей що цікавляться метою:наявне саме таке авто,в найближчий час експлуатувати його буде людина більш старшого віку та дружина(для їх же безпеки),зменшення витрати пального(розумію що теза досить спірна),зменшення навантаженості на основні механізми двигуна на певний час(оскільки є бажання в подальшому здійнити капітальний ремонт-пробіг 120 тис.),продавати дане авто на тепер економічно не доцільно.
Почуття гумору маю, так що сприйму будь-які відповіді, однак бажав би отримати думку "зрілих" технічно "підкованих" людей. Якщо в когось є досвід саме такої роботи, було б цікаво почути саме його, чи взагалі це "бюджетно", оскільки в подальшому все потрібно повернути в попередній стан?
Дякую не байдужим.

СообщениеДобавлено: Пн май 07, 2012 11:05
yellow
проще всего будет выключить управление наддувом и ограничить открытие дросселя.
овощ будет знатный :crazy:

ЗЫ. для безопасности эксплуатации машины, я бы начал с апгрейда тормозов на этой машине, а не сдувания турбы

СообщениеДобавлено: Пн май 07, 2012 12:01
Docent
yellow писал(а):проще всего будет выключить управление наддувом и ограничить открытие дросселя.
овощ будет знатный :crazy:

ЗЫ. для безопасности эксплуатации машины, я бы начал с апгрейда тормозов на этой машине, а не сдувания турбы

+ 1 тормозов нет вообще :crazy:

СообщениеДобавлено: Пн май 07, 2012 15:39
Wave
yellow писал(а):проще всего будет выключить управление наддувом и ограничить открытие дросселя.
овощ будет знатный :crazy:

ЗЫ. для безопасности эксплуатации машины, я бы начал с апгрейда тормозов на этой машине, а не сдувания турбы


Вітання, в цьому питанні я з Вами однодумець, тормоза приведенні в належний стан, однак бачачи як деякі водії пересідаючи з іншого авто відносяться до педалі акселератора, маю певні побоювання за їх безпеку.

СообщениеДобавлено: Пн май 07, 2012 15:48
yellow
Wave писал(а):
yellow писал(а):проще всего будет выключить управление наддувом и ограничить открытие дросселя.
овощ будет знатный :crazy:

ЗЫ. для безопасности эксплуатации машины, я бы начал с апгрейда тормозов на этой машине, а не сдувания турбы


Вітання, в цьому питанні я з Вами однодумець, тормоза приведенні в належний стан, однак бачачи як деякі водії пересідаючи з іншого авто відносяться до педалі акселератора, маю певні побоювання за їх безпеку.


в таком случае самый безболезненный и простой в реализации способ я озвучил выше. любой тюнер в твоем регионе сделает это за 10 минут с перекурами. :)

СообщениеДобавлено: Вт май 08, 2012 11:17
Васо
можливо, але геть не доцільно...
жена ездит на 2.5ХТ уже три года - сплошной позитив. до этого ездила на сузуки джимни 1.3 - вот это было небезопасно!

СообщениеДобавлено: Пт май 11, 2012 10:59
S_E_M_E_N
купи вот такое автоИзображение и не порть турбомобиль. =@ =@ =@

СообщениеДобавлено: Пт май 11, 2012 12:24
Wave
купи вот такое авто и не порть турбомобиль.

Дивна пропозиція, Ви на жаль не читали зміст мого повідомлення, автомобіль (не один) в мене є, питання виключно безпеки та комфорту любимих людей. Продажу в даний час даного авто не актуальна.

СообщениеДобавлено: Пт май 11, 2012 12:40
S_E_M_E_N
Wave писал(а):купи вот такое авто и не порть турбомобиль.

Дивна пропозиція, Ви на жаль не читали зміст мого повідомлення, автомобіль (не один) в мене є, питання виключно безпеки та комфорту любимих людей. Продажу в даний час даного авто не актуальна.


То есть если убрать турбину, автомобиль станет медленнее набирать скорость и следовательно безопаснее?

Как по мне так чем мощнее автомобиль тем комфортнее и быстрее можно закончить маневр

СообщениеДобавлено: Пт май 11, 2012 12:46
yellow
S_E_M_E_N писал(а):
Wave писал(а):купи вот такое авто и не порть турбомобиль.

Дивна пропозиція, Ви на жаль не читали зміст мого повідомлення, автомобіль (не один) в мене є, питання виключно безпеки та комфорту любимих людей. Продажу в даний час даного авто не актуальна.


То есть если убрать турбину, автомобиль станет медленнее набирать скорость и следовательно безопаснее?
Вы перепутали форестер стоковый со стихой.
Как по мне так чем мощнее автомобиль тем комфортнее и быстрее можно закончить маневр

что-то мне ИМХуется, что ОР не в Киевском регионе, а в городе с менее интенсивным движением с меньшим количеством идиотов на дороге..
И там активная безопасность, выраженная в динамике немного уступает приритет пассивной безопасности.
ОР, как успехи в сдувании? :)

СообщениеДобавлено: Пт май 11, 2012 20:24
Анатолий Валерьевич
Делал однажды такое с GT слегка заряженной .

Снимаем трубку управления турбиной с соленоида и вставляем в неё подходящий по калибру болтик .
На носик соленоида одеваем заглушку ( чтобы грязь и пыль не попали ) .
Получаем весёлый овощь с максимальным давлением наддува 0,3-0,5 бар .
Дёшево ,быстро , не требует особых знаний и спецоборудования , обратимая технология .

СообщениеДобавлено: Пт май 11, 2012 20:28
Анатолий Валерьевич
Если и этого не достаточно ( овощь слишком резвый ) .
Снять тягу с гейта , привязать проволочкой калитку в открытом состоянии .
Про наддув можно просто забыть .

СообщениеДобавлено: Пт май 11, 2012 22:34
Wave
"То есть если убрать турбину, автомобиль станет медленнее набирать скорость и следовательно безопаснее?
Как по мне так чем мощнее автомобиль тем комфортнее и быстрее можно закончить маневр[/quote]"

Для мене та, як бачу і для Вас, дійсно запас потужності авто є синонімом в тому числі і безпечності, однак авто буде експлуатуватись жінкою з 3 річною дитиною в салоні та 70 річним чоловіком з відповідними реакціями, як вважаєте потужності 2,5 l двигуна буде достатньо?

СообщениеДобавлено: Пт май 11, 2012 22:53
Wave
"что-то мне ИМХуется, что ОР не в Киевском регионе, а в городе с менее интенсивным движением с меньшим количеством идиотов на дороге..
И там активная безопасность, выраженная в динамике немного уступает приритет пассивной безопасности.
ОР, как успехи в сдувании? :)[/quote]"

п. Антоне, ми особисто не знайомі, однак сьогодні мав приємну зістріч з "софорумчанином"-Князь, внаслідок чого маю Ваш контактний тел. :D З приводу мовою оригіналу-"сдувания" ні яких інших контактів крім Вашого не маю, а за відгуками колег і не бажаю мати. Таким чином, планую в цьому питані просити Вашої практичної допомоги.

Після першої частини Вашого повідомлення відредагував профіль, регіон в мене точно Київський ("что-то мне ИМХуется, что ОР не в Киевском регионе"-цікаво з чого взяли? якщо це щодо мови тексту повідомлення, то я за фахом юрист, тому мені так звичніше висловлювати свою думку)

СообщениеДобавлено: Пт май 11, 2012 23:04
Wave
Boroda писал(а):Делал однажды такое с GT слегка заряженной .

Снимаем трубку управления турбиной с соленоида и вставляем в неё подходящий по калибру болтик .
На носик соленоида одеваем заглушку ( чтобы грязь и пыль не попали ) .
Получаем весёлый овощь с максимальным давлением наддува 0,3-0,5 бар .
Дёшево ,быстро , не требует особых знаний и спецоборудования , обратимая технология .


Если и этого не достаточно ( овощь слишком резвый ) .
Снять тягу с гейта , привязать проволочкой калитку в открытом состоянии .
Про наддув можно просто забыть .

Дякую що відписались в цікавлячій мене темі, корисно почути думку людей, які вміють щось робити своїми руками.

P.S. Щойно перечитав своє повідомлення, здалось що його зміст може образити когось з тих хто відписався, ідея була не в цьому, а в персональній подяці за пораду конкретно п. "Boroda". Дякую всім ще раз.