Страница 1 из 2
Forester 2.5 MT атмо - Відгуки власників?

Добавлено:
Сб мар 31, 2012 21:40
ruguj
Всім доброго дня!
Задивляюсь на Форестер 2.5 атмо МТ 2008+
Цікавить наступні питання:
1) як динаміка? розумію що краще ніж 2.0 і гірше ніж 2.5 турбо. по відчуттях обгін не страшно проводити? Питаю бо на тест драйві було 2.5 атмо АТ - я б на ньому боявся на обгін іти.
2) Як по обслуговуванню? хто що міняв, скільки потрачено грошей крім ТО.
3) Звичайно краще турбо, але двигунів застукало багато, тому брати страшно. А як з двигунами на 2.5 атмо? в когось проблеми були?
4) Всі говорять про погану підвіску і валкість машин 2009 року. Що можете сказати? скільки амортизаторів поміняли? можливо інші деталі підвіски?
Можливо в когось ще є якісь зауваження.
Про розхід палива начитався.
Вибираю авто, тому не знаю що вибрати.
Хочеться чуть-чуть драйву, але турбіни не хочеться.
Як альтернативи але з динамікою погірше варіанти б/у ринку такі:
Qashqai 2007-2009 2.0 CVT 4x4
IX35 2.0 AT 4x4
ASX 4x4 2.0 MT
Можливо ще якісь варіанти?
Дякую.

Добавлено:
Сб мар 31, 2012 22:06
yellow
Если в списке вопросов есть динамика - бери турбо, чтобы потом не жалеть.

Добавлено:
Сб мар 31, 2012 22:16
ruguj
З турбіною завжди краще, але моє основне питання цієї теми - обговорити машину без турбіни.
Чи вона шустріша від конкурентів які названі.
П.С. Якщо вже з турбіною, то краще взяти конструктор лего - СТІ. якийсь старий і недорогий щоб поганяти. Але 90% часу з роботи додому і з дому на роботу в місті. Тому питання турбіни буде пізніше. Зараз хочеться надійне атмо авто.
п.с. Дякую за відповідь.

Добавлено:
Сб мар 31, 2012 22:28
yellow
ruguj писал(а):З турбіною завжди краще, але моє основне питання цієї теми - обговорити машину без турбіни.
Чи вона шустріша від конкурентів які названі.
П.С. Якщо вже з турбіною, то краще взяти конструктор лего - СТІ. якийсь старий і недорогий щоб поганяти. Але 90% часу з роботи додому і з дому на роботу в місті. Тому питання турбіни буде пізніше. Зараз хочеться надійне атмо авто.
п.с. Дякую за відповідь.
единственное преимущество у форестера перед обозначенными конкурентами - это турбина. если ты хочешь себе форестер без этого самого преимущества, то вопрос, мне кажется, вообще отпадает.

Добавлено:
Вс апр 01, 2012 08:04
Dragon
Жолтенький, турболюб ты наш идейный! А как жо понижаюсчая? А клиренс что же?


Добавлено:
Вс апр 01, 2012 08:35
yellow
Dragon ТС пишет:
ruguj писал(а):..... Але 90% часу з роботи додому і з дому на роботу в місті. Тому питання турбіни буде пізніше. Зараз хочеться надійне атмо авто.
п.с. Дякую за відповідь.
где тут хоть слово про езду по говнам, где нужны клиренс и понижайка.
ты еще лебедку и шины с грунтозацепами сюда приплети

Добавлено:
Вс апр 01, 2012 09:43
GTI
как можно сравнивать УГ с дрищемоторами (2,0 на паркетнике) по динамике?
Могу сразу сказать, что 2,5л будет быстрее и эластичей.
Сравнивал Форю 2,5 2009 и Рав4 2,0 3й генерации - ездил на том и на том, причем не только по асфальту.

Добавлено:
Вс апр 01, 2012 11:16
Dragon
Тов. Еллоу, вы несправедливы! А бардюры? а парковка в сугробе? а прицеп? а отжиг со светлофора? а остальные 10% времени эксплуатации с пикничками?

Добавлено:
Вс апр 01, 2012 12:56
ruguj
Так дійсно. Моє авто має такі призначення:
1) старти зі світлофора - тільки першим. Тому і тільки ручка.
2) не звертаю увагу на ями у Львові, тільки об"їжжаю великі.
3) парковка на бордюрах, проїхати по тротуару, коли загородили дорогу.
4) Раз в тиждень виїзд за місто на село, де дороги нема.
5) зима, сугроби все було, зі всім справився. Тому тільки повний привід.
6) прицеп не потрібен впринципі. 95% часу я в машині один.
зараз з тими завданнями справляється Suzuki SX4 1.6 2007 МТ 4х4. справляється прийнятно крім 1-го пункту :)

Добавлено:
Пн апр 02, 2012 08:17
GTI
ruguj
потому и смотри на 2,5л не меньше; кстати, динамика на понижайке достаточно интересная и в городе я ездил только на пониженной, когда между светофорами по 500м, или тянучки - самое оно.
По центру Львова тебе кроме пониженной вряд-ли другого захочется (это вокруг ратуши и ее р-не).


Добавлено:
Ср апр 04, 2012 12:14
Dru
ruguj, мені 2,5 МТ подобається. Машина реально м'якша, ніж SG, для Львову це великий +.
Для вирішення проблеми валкості міняється комплект задніх амортизаторів (та і то не факт, що для тебе це буде критично: по Львову особливо і не поганяєш. Мій батько взагалі не відчуває проблеми з керованістю).

Добавлено:
Чт апр 05, 2012 18:44
GTI
Dru
в машинах с 10г уже стоят НОВЫЕ задние стойки.

Добавлено:
Чт апр 05, 2012 21:26
Dru
GTI, думаю, топікстартер орієнтується на 2008-2009 рік
ruguj
Задивляюсь на Форестер 2.5 атмо МТ 2008+
...
4) Всі говорять про погану підвіску і валкість машин 2009 року. Що можете сказати? скільки амортизаторів поміняли? можливо інші деталі підвіски?

Добавлено:
Чт апр 05, 2012 21:56
GTI
Dru писал(а):GTI, думаю, топікстартер орієнтується на 2008-2009 рік
ruguj
Задивляюсь на Форестер 2.5 атмо МТ 2008+
...
4) Всі говорять про погану підвіску і валкість машин 2009 року. Що можете сказати? скільки амортизаторів поміняли? можливо інші деталі підвіски?
Если так, то это колыхалка - реально можно обрыгать впередисидящих за 5 часов поездки.

Добавлено:
Пт апр 06, 2012 08:47
Dru
GTI
я не був би таким категоричним. Якщо моєму батькові почати доводити, що у його форя є проблема керованості (надмірної розкачки) - він сильно здивується
Порівняно з моїм SG9 батьків форь таки валкий, але для більшості водіїв - не критично. А кому таки кретично, комплект амортів не космічних грошей коштує (набагато менше, ніж WRX гальма на SG9

).
п.с. стокові гальма на SH відчутно ефективніші, ніж на SG9