Регулятор давления топлива

Питання по регулятору тиску палива (якщо можна так сказати).
Двигун EZ30 на холостих обертах довготермінова корекція палива - В1: +3% - +5%, В2: +0% - +2%,
при підвищенні обертів піднімається і корекція палива - В1: +12% - +14%, В2: +12% - +14%. При скиданні газу короткотермінові корекці по обох банках падають до -10% - -14%.
ЗРОБЛЕНО:
1. Підсосу повітря немає
2. Новий MAF. ХХ - 3,5-3,8 г/с
3. Показники MAP згідно табличних данних: ХХ 25-28 кПа, заглушений двигун 99-101 кПа
4. Новий паливний насос (оригінал)
5. Форсунки почищені, пізніше сам продував їх карбклінером. Вилітає хмара палива. Можна булу б провірити продуктивність форсунок, але немає данних, скільки вони мають дути за хвилину.
6. Тиск палива в рампі згідно мануалу: ХХ - 40 псі з вакуумом, 48 псі без вакуума
7. Нові A/F датчики (Denso DOX-0363)
8. Клапанні зазори відрегульовано!!!
Не знаю де ще копати...
Зробив невеличкий експеримент, поїздив із від'єднаним вакуумним шлангом від регулятора тиску палива.
Тепер на холостих обертах довготермінова корекція палива - В1: +0% - +2,8%, В2: -4,7% - -0,8%,
при підвищенні обертів, як і раніше, піднімається і корекція палива - В1: +12% - +14%, В2: +12% - +14%.
Може в зв'язку із поганим станом форсунок і не вистачає стандартного тиску палива? І треба це компенсувати шляхом підвищення тиску?
Що порадите?
Двигун EZ30 на холостих обертах довготермінова корекція палива - В1: +3% - +5%, В2: +0% - +2%,
при підвищенні обертів піднімається і корекція палива - В1: +12% - +14%, В2: +12% - +14%. При скиданні газу короткотермінові корекці по обох банках падають до -10% - -14%.
ЗРОБЛЕНО:
1. Підсосу повітря немає
2. Новий MAF. ХХ - 3,5-3,8 г/с
3. Показники MAP згідно табличних данних: ХХ 25-28 кПа, заглушений двигун 99-101 кПа
4. Новий паливний насос (оригінал)
5. Форсунки почищені, пізніше сам продував їх карбклінером. Вилітає хмара палива. Можна булу б провірити продуктивність форсунок, але немає данних, скільки вони мають дути за хвилину.
6. Тиск палива в рампі згідно мануалу: ХХ - 40 псі з вакуумом, 48 псі без вакуума
7. Нові A/F датчики (Denso DOX-0363)
8. Клапанні зазори відрегульовано!!!
Не знаю де ще копати...
Зробив невеличкий експеримент, поїздив із від'єднаним вакуумним шлангом від регулятора тиску палива.
Тепер на холостих обертах довготермінова корекція палива - В1: +0% - +2,8%, В2: -4,7% - -0,8%,
при підвищенні обертів, як і раніше, піднімається і корекція палива - В1: +12% - +14%, В2: +12% - +14%.
Може в зв'язку із поганим станом форсунок і не вистачає стандартного тиску палива? І треба це компенсувати шляхом підвищення тиску?
Що порадите?