Страница 1 из 1

EGR+PCV

СообщениеДобавлено: Ср апр 06, 2016 01:58
Omut
Буду робити ТО-100 при реальному пробігу 125 тис. (надіюсь, бо я другий власник) на Outback 2,5 MY07 МКПП. До цього вже проводив ревізію клапана EGR, промивав, притирав і Outback віддячив мені стабільними холостими і постійною впевненою тягою на низьких обертах (без провалів та необхідних перегазовок) і (о чудо) майже перестав їсти мастило (на той момент Neste Pro LL 5-W30). Але на днях знову вирішив побавити улюблений автомобіль чистотою клапана EGR і виявив, що з верхньої камери (та що сполучається з впускним колектором) маю підсмоктування повітря по штоку клапана з зовнішньою середою. Між камерами випускного колектору та впускного, в стані закриття, перетоку немає (аж очі вилазать і власний задній капан зриває :D ). А по осі клапана, падлюка (с), продувається. ЗАМІНА МЕХАНІЧНОЇ ЧАСТИНИ чи є інші варіанти?
І PCV, гадость, як визначити працездатність? То подуєш в нього (без фанатізму і зірочок в очах) продувається, стрясонеш і, о, перемога, не продувається.

Допоможіть порадою:
1 Чи потрібно замінити клапан EGR, чи є можливість ремонту (дорогий скотиняка (С))
2 Я правильно перевіряю працездатність PCV, бо, гадость, чистий всередині і продувається через раз. І щось бовтається всередині, я так розумію блокуючий шарік.
Наперед дякую за поради :uaflag1: Всім миру