Страница 1 из 2

Почорніло масло в МКПП - готуватись міняти віскомуфту ?

СообщениеДобавлено: Вт май 27, 2014 16:51
nedolyga
Всім привіт.

З малонасосом наче розібрались :"":

Знову цікава ситуація. Знову пройшов діагностику на поважному сто - знову діагноз ....вірніше симптом - чорне масло в коробці...
А попередній діагноз значить :
1) Масло з чимось змішалось і кудись пішло :shock:
2) Накрилась віскомуфта :shock:
3) В мене тепер тільки передній привід...на задній не іде роздача :shock:

Потім, правда, перепровірили шляхом їзди на вивернотому рулі - нічого не дьоргалось - сказали ще не все так погано, тому поки сказали :
1) Поміняти масло в мкпп;
2) Подивитись що буде.....

Це звісно мене трохи заспокоїло....але масло я міняв 19 тис тому .. Мотуль 75w90 все як прописано.... Що через кожні 20 тис міняти масло в коробці ?? :o

Це правда що коли чорне масло - чекати заміну віскомуфти ?


Ввасне опитування : що робити ? Пробіг 156 тис км....Масло МКПП міняв на 137 тис км.

ПС. Має це відношення до справи чи ні не знаю :
- Також діагностували заміну сальника ричага вибору передач;
- Іноді є скарги на вставляння задньої...

Re: Почорніло масло в МКПП - готуватись міняти віскомуфту ?

СообщениеДобавлено: Ср май 28, 2014 15:29
BEREZ
Сталкивался с ситуацией когда на СТО масло не меняли а забирали себе+деньги за замену брали!!! Поповоду виско муфты не парся ремонтирую не дорого по сравнению с покупкой .В муфте жижа действительно сильно черная когда старая а если сальник виски не держит можит смешатся и с маслом коробки,тогда только передний привод!!!!! проверить работу виски легко (ручник,1передача и поехали,если колеса задние юзом,задний привод не работает) СТОИМОСТЬ РЕМОНТА ВИСКИ 1300ГР ЕСЛИ СНЯТАЯ ТО 700 По поводу задней у многих такое сальник,прокладка входит в ремонт.

Re: Почорніло масло в МКПП - готуватись міняти віскомуфту ?

СообщениеДобавлено: Ср май 28, 2014 16:06
nedolyga
Так що мені робити ? З приводу приводу :D протестую сьогодні - завтра..... З маслом що робити ? Міняти чи ні ?
Масло коли міняли - я прослідкував, щоб не халтурили.
Якщо хтось може мені запропонувати діагностику\ремонт - напишіть мені в ЛС.....
Можете на фото показати де цей сальник шукати і як я можу сам подивитись чи він не тримає ? яма в мене є....

Re: Почорніло масло в МКПП - готуватись міняти віскомуфту ?

СообщениеДобавлено: Ср май 28, 2014 18:22
Анатолий Валерьевич
BEREZ писал(а):В муфте жижа действительно сильно черная когда старая а если сальник виски не держит можит смешатся и с маслом коробки,тогда только передний привод!!!!!

Ничего подобного , привод по прежнему полный но без блокировки .
BEREZ писал(а): проверить работу виски легко (ручник,1передача и поехали,если колеса задние юзом,задний привод не работает)

Насиловать таким методом машину не рекомендуется .


Масло могло почернеть от того что старую грязь поотмывало с корпуса .

Re: Почорніло масло в МКПП - готуватись міняти віскомуфту ?

СообщениеДобавлено: Ср май 28, 2014 18:35
nedolyga
Ничего подобного , привод по прежнему полный но без блокировки .

А це що значить ? Це поломка ?
Чесно кажучи, дискомфорту при їзді не відчуваю, хоча може це в мене давно і я звик ?
Дуже переживаю з того приводу, що якщо я щось не зроблю зараз, потім трапиться якась жахлива поломка.... Будьласка роз'ясніть, що в мене за ситуація, як праильно діагностувати проблему, чим це грозить, і що я повинен зробити зараз ?

Re: Почорніло масло в МКПП - готуватись міняти віскомуфту ?

СообщениеДобавлено: Ср май 28, 2014 19:03
Анатолий Валерьевич
Беда сначала приходит на разоретой коробке ( эфект квадратных колёс на малой скорости при полном вывороте руля ) , на холодной коробке может даже нормально работать .
Потом по мере развития проблемы проявляется уже на тёплой и так пока не дойдёт до того что уже и на холодной будет эффект квадратных колёс .
Потом просто вывалит стопорное кольцо из виски и оно попадёт в трансферные шестерни и поломает там зубы .
Это вовсе не значит что можно не париться пока на холодно кусать виску не начнёт т.к. вывалить стопор может когда угодно , достаточно нагреть виску .

Re: Почорніло масло в МКПП - готуватись міняти віскомуфту ?

СообщениеДобавлено: Ср май 28, 2014 19:05
Анатолий Валерьевич
nedolyga писал(а):Дуже переживаю з того приводу, що якщо я щось не зроблю зараз, потім трапиться якась жахлива поломка.... Будьласка роз'ясніть, що в мене за ситуація, як праильно діагностувати проблему, чим це грозить, і що я повинен зробити зараз ?

Протестить коробку , будут вопросы звони .

Re: Почорніло масло в МКПП - готуватись міняти віскомуфту ?

СообщениеДобавлено: Ср май 28, 2014 21:58
nedolyga
Так виходить проблема в сальнику муфти ? Чи стопорному кільці ? Може їх замінити без заміни самої віскомуфти ? Мені всерівно прийдеться знімати коробку в найближчий час щоб замінити сальник ричага вибору передач....

Re: Почорніло масло в МКПП - готуватись міняти віскомуфту ?

СообщениеДобавлено: Ср май 28, 2014 22:18
BEREZ
http://autogear.ru/enc/subaru/1529/ при снятом кардане субару становится как все переднеприводные,при заклинившей виско муфте на вывороте машину дергает так как она не проскальзывает и нет компенсации скоростей перед зад ,а при полном проскальзывании муфты (разгерметизация,вымывание спец жижи) машина становиться переднеприводной. ПОПРАВЬТЕ ЕСЛИ НЕ ПРАВ!!! :roll:

Re: Почорніло масло в МКПП - готуватись міняти віскомуфту ?

СообщениеДобавлено: Ср май 28, 2014 22:20
BEREZ
nedolyga писал(а):Так виходить проблема в сальнику муфти ? Чи стопорному кільці ? Може їх замінити без заміни самої віскомуфти ? Мені всерівно прийдеться знімати коробку в найближчий час щоб замінити сальник ричага вибору передач....

чтоб поменять сальник выбора передач коробку снимать не нужно!!!

Re: Почорніло масло в МКПП - готуватись міняти віскомуфту ?

СообщениеДобавлено: Ср май 28, 2014 22:25
Анатолий Валерьевич
Причём тут снятый карда ? Это справедливо для АКПП 4-ЕАТ без центрального дифа .
Если выпотрашить диски из виски МКПП и собрать со свободным центральным дифом , машина по прежнему будет полноприводной ( но куда ей легче будет скинуть момент вперёд или назад , без разницы ) туда и скинет в виде пробуксовки колёс .
Проверенно мноооооооооого при много раз .

Re: Почорніло масло в МКПП - готуватись міняти віскомуфту ?

СообщениеДобавлено: Ср май 28, 2014 22:52
nedolyga
Прочитав цю тему : http://www.forester-club.com.ua/viewtop ... BE#p162335
Знайшов жижу для муфти : http://modelistam.com.ua/maslo-dlya-dif ... da-p-6004/

Тепер думаю, що робити далі.... Симптоми - ривки при вивернутому кермі ще не з'явились, тільки почорніло масло...
Якщо замінити масло і поїздити певний час, поглядуючи чи не чорніє знов масло ? Думаю жижа ще в муфті є, і якщо проблема ще на ранній стадії, то ще трохи лишилось щоб зачорнити мало знов?

Як думаєте, поки буду експерементувати, ще скажімо кілометрів тисяч п'ять, віскомуфта не зламається зовсім, тобто до непоправних змін, при яких заміна жижі не допоможе ?

Якщо масло почорніє знову, як думаєте, хтось із київських майстрів візьметься за процедуру заміни жижі, якщо я її надам ???

Re: Почорніло масло в МКПП - готуватись міняти віскомуфту ?

СообщениеДобавлено: Чт май 29, 2014 07:44
nedolyga
BEREZ писал(а):
nedolyga писал(а):Так виходить проблема в сальнику муфти ? Чи стопорному кільці ? Може їх замінити без заміни самої віскомуфти ? Мені всерівно прийдеться знімати коробку в найближчий час щоб замінити сальник ричага вибору передач....

чтоб поменять сальник выбора передач коробку снимать не нужно!!!


Мені за заміну компонента з номер 80671-8100 (сальник куліси) загадали 800 грн і сказали що потрібно знімати коробку... Це правда так тяжко і дорого ?

Re: Почорніло масло в МКПП - готуватись міняти віскомуфту ?

СообщениеДобавлено: Чт май 29, 2014 08:57
ValentinN
Коробку высвобождать нужно, иначе как добраться к сальнику? а перед этим нужно снять выхлопную систему.
По цене трудно давать совет, тк на всех СТО она разная. Но примерно так и есть.
У меня тоже сальник сопливит, но я не хочу пока заморачиваться с его заменой.

Re: Почорніло масло в МКПП - готуватись міняти віскомуфту ?

СообщениеДобавлено: Пт май 30, 2014 08:22
nedolyga
ГІВАЛТ !! Вчора пощупав щуп масла в коробці і....... воно прозоре.....чистесеньке...світлесеньке.... :shock: Це на холодну - машина кілька днів стояла... Пробував рази чотири - нічого не міняється - масла трохи вище позначки хай... хоча точно зрозуміти було тяжко, настільки воно прозоре...
Як так ? Може бути, що на гарячу масло чорне, а на холодну кристально чисте ?
Коли на сто сказали, що чорне - було на неостившій машині....