Страница 1 из 2

Subaru - чи варто брати???

СообщениеДобавлено: Чт дек 22, 2011 16:01
ruguj
Доброго дня!

Зараз маю Subaru Forester 2.0 X MT 2006 року, пробіг на машині 60 тис. Був у Петра Стаховича (Львів), дойшли до того що на машині був газ. На момент покупки його не було (зняли напевно давно).

Вже надоїв мені той двигун - постійно загоряється і мигає лампочка cruise, недавно загорівся чек двигуна. На діагностиці жодної помилки!!! Машину сильно дьоргало, почистили форсунки, залив 95 Mustang, ніби краще стала їхати, але на холостих далі трясе нереально. Пробував 95 Puls - не помогло, на Mustang краще їде. Лию тільки Mustang постійно. Кожен раз клєму акумулятора вже надоїло знімати. Як на мене це не нормально.

В мене питання - мені так "ПОВЕЗЛО" чи всі Subaru з часом таке витворяють??? На мій з батьком сумарний вік за кермом(тато 30, я 5) ще з жодною машиною не було стільки проблем. (Subaru перша в сім"ї). Думаю над покупкою іншої машини - Subaru хороша надійна, але ось двигун залишив купу негативу.

Ну і основне питання - чи після того всього варто брати ще якесь Subaru і чи не наткнусь на ті самі проблеми?

Буду вдячний за Ваші поради.

СообщениеДобавлено: Чт дек 22, 2011 16:11
Vov4ik
повезло с газировкой %)

СообщениеДобавлено: Чт дек 22, 2011 16:21
sheptytskyy
не тебе одному)))))) :P :P
Изображение

СообщениеДобавлено: Чт дек 22, 2011 18:27
Starcrafter
Тобі не пощастило. Неправильно поставлений газ попереднім власником тепер парить тобі мозги. По хорошому треба найти, що там поломалось, відремонтувати і їздити довго і щасливо. Це дорого, потребує багато часу і терпіння. Зате якщо все зробиш, будеш мати нормальну машину. 60к не пробіг для субару.

На рахунок щита рекламного. Форестер там 2008року був. З бракованим "коліном" двигуна. Через це міняли мотор. Але поміж це, там чувак їздив на всі гроші. Тому не дивно.
А взагалі таких історій в інтернеті можна найти на будь яку машину, будь-якої марки. І не важливо, чи це субару за 30к баксів, чи бмв за 70к евро. Брак і "наєздніки" є всюди.

СообщениеДобавлено: Чт дек 22, 2011 19:25
Zmey
опа.. а где почитать историю про этот ркламный щит?

СообщениеДобавлено: Чт дек 22, 2011 20:08
ruguj
Starcrafter писал(а):По хорошому треба найти, що там поламалось, відремонтувати і їздити довго і щасливо. Це дорого, потребує багато часу і терпіння.


Зрозумів, але напевно вкладати в машину яка не сильно подобається - не буду (якщо не прижме :wink: ).

З Subaru розглядаю або б\у Impreza WRX(хетчбек) або нова XV 2012. Поясню:
WRX мені не дуже по кліренсу, але мотор турбований, можна поганяти. Основна пересторога - б\у мотор з турбіною може принести великі капіталовкладення і малий кліренс. (раз в тиждень вилазка за місто в село з розбитими дорогами)
XV нова дуже подобається + високий кліренс але стандартний 2.0 мотор, але треба брати кредит, + зв'язуватись з салоном "Ера" Львів - не знаю чи СТО хороше і чи варто, так як мав тільки б\у машини і сам їх ремонтую (все що в моїх силах).

Тому хто може щось порадити або підказати - вислухаю ваші думки.

СообщениеДобавлено: Чт дек 22, 2011 20:34
Меломанчик
не уверен что иксви будет проходимее
бу ВРХ не лучший вариант
ремонтируй свой у нормальных людей и наслаждайся жизнью

СообщениеДобавлено: Пт дек 23, 2011 01:43
Zmey
смотря что осталось ремонтировать... бывают ситуации, когда выгоднее скинуть и взять нью 1,6 но потом грехи замаливать сидеть...

просто нужна математика - деффектовка проблем, прайс на их решение и чаша весов, между ремонтом и покупкой нью...

СообщениеДобавлено: Пт дек 23, 2011 11:19
spev
Как по мне отличная и надежная машина, просто она досталась тебе после газа, а криво установленный газ и субару - это две не совместимые вещи. отремонтируй машину (свяжись с Орестом, у вас во львове я думаю есть люди, которые разбираются именно в субару) и будет тебе счасть. Сейчас зима, скоро навалит снега столько, что ты еще раз убедишься, что Форик твой лучший друг!!! И сидишь высоко, и багажник большой и привод полный... А вообще субару можно либо любить, либо ненавидеть, а вот равнодушно к ней относиться ну ни как нельзя!!!! ИМХО

СообщениеДобавлено: Пт дек 23, 2011 11:32
ruguj
spev писал(а):А вообще субару можно либо любить, либо ненавидеть, а вот равнодушно к ней относиться ну ни как нельзя!!!! ИМХО

Повністю згідний, Subaru як машина сподобалась, навіть дуже.

Щодо саме Forester - для мене це автобус, який багато п"є. Я віддав її батькові, сам лишився при своєму SX4. Батькові теж її забагато, він багато їздить і розхід для нього завеликий.

Для себе зрозумів (після 4-ї машини) - хочеться багато комфорту, маленьку машинку(щось в районі хетчбеку), автомат або варіатор, кліренс, і трошки динаміки, ну і на самий ідеальний варіант переключатель режимів (Eco i Sport). + бюджет до 20к $ :cry:
Короче хочеться багато, а варіантів на ринку нема :(

З всього вище сказаного зрозумів що далі прийдеться їздити на SX4 а субарік продати і купити щось економічніше і меньше. :cry:

СообщениеДобавлено: Пт дек 23, 2011 11:35
Меломанчик
полноприводная машина на 2.0 что не так и много для нее. не может быть очень экономичной по городу априори

СообщениеДобавлено: Пт дек 23, 2011 11:44
ruguj
Меломанчик писал(а):полноприводная машина на 2.0 что не так и много для нее. не может быть очень экономичной по городу априори


Називається поспішив з покупкою, не вивчив питання. Думав 2.0 в 10 л вкладеться, на практиці виявилось унреал. зараз 12-13 л, а то і більше. Зрозумів пару нюансів перед покупкою наступної машини (чого треба, чого ні в наступній машині).

Купив бо радили що дуже надійна ходова, і кліренс супер та й двигун мільйонник. З двигуном не повезло просто. Тому такий негатив до машини. А вкладати в неї чомусь не хочу - ну не лежить душа саме до цієї моделі ну ніяк, ні в мене ні в батька. Я зі всіма погоджусь що попав просто не на ту машину, що машина класна, витривала. Але не моя :(

СообщениеДобавлено: Пт дек 23, 2011 11:56
Mr.Martens
ruguj
Продавай! Не мучайся. Нах такая машина, жрет, денег сосет, Продавай однозначно.

СообщениеДобавлено: Пт дек 23, 2011 13:13
Dragon
ruguj писал(а):...
З Subaru розглядаю або б\у Impreza WRX(хетчбек) або нова XV 2012. Поясню:
WRX мені не дуже по кліренсу, але мотор турбований, можна поганяти. Основна пересторога - б\у мотор з турбіною може принести великі капіталовкладення і малий кліренс. (раз в тиждень вилазка за місто в село з розбитими дорогами)
XV нова дуже подобається + високий кліренс але стандартний 2.0 мотор, але треба брати кредит, + зв'язуватись з салоном "Ера" Львів - не знаю чи СТО хороше і чи варто, так як мав тільки б\у машини і сам їх ремонтую (все що в моїх силах).

Тому хто може щось порадити або підказати - вислухаю ваші думки.

Здесь были темы по ходовым ХВ и обычных ТСок, увеличению клиренса простейшими проставками и отжигах на 2.0-овощах с ручками и даже автоматами - думаю, самая обычная Импреза-покемон или лисаовагон вам вполне подойдет, а при умеренных вложениях превратится в авто мечты.
У нас тут есть клубни, решившие для себя все эти вопросы (МэдМакс, Пелетрон, Заревич)

СообщениеДобавлено: Вт дек 27, 2011 12:38
ruguj
Дякую за поради всім!

Скоріше за все поміняю форік на Impreza 2.0 R Sport 2008 року. І вивчу питання про кліренс авто (дякую за пораду Dragon)

Питання до власників таких Impreza:
хто користуються круізом - він нормально працює?
В мене на форіку та й читав тут на форумі - круіз включив, їдеш і через деякий проміжок часу він сам скидається і починає мигати. Чи це не симптоми всіх Impreza?