Страница 1 из 2

Свіжа проблема з ГУР

СообщениеДобавлено: Вт окт 11, 2011 14:35
Starcrafter
Свіжа проблема з ГУРом. Десь хапає повітря. Спочатку поміняв хомути на шлангу, що йде від бачка до насосу. Помогло але не надовго.
Зараз маю наступну ситуацію:
Зранку піднімаю машину на домкрати. Кручу рульом туди суди надцять раз. Типу вигнав повітря з системи, те що залишилось з минулої поїздки. Рівень масла в бачку падає до норми. Грію машину. Виїжджаю з гаражу. проїжджаю 100 метрів насос починаю гудіти - пішов підсос свіжого повітря. Десь через півтора кілометра рівень масла в бачку під самою кришечкою. Якщо їхати дальше починає витікати з під кришки. :cry:
Приїждаю назад в гараж. Пів години чекаю. Домкрати. Кручу руль. Рівень масла знову в норму. Так лишаю на ніч. Приходжу зранку - весь бачок знову в маслі. Знімав захист мотора на ямі. Дивився на патрубки гідравліки - все в нормі. Нема ніде ніяких потьоків масла.
Що то в мене за фігня така твориться?

СообщениеДобавлено: Вт окт 11, 2011 15:54
Boss
:crazy: наверно сам бачок не герметичен

СообщениеДобавлено: Вт окт 11, 2011 17:42
Starcrafter
Він по шву може пропускати?

СообщениеДобавлено: Вт окт 11, 2011 17:51
zhekab4
Проверить внимательно шланг от бачка к насосу.

СообщениеДобавлено: Вт окт 11, 2011 18:22
Starcrafter
Шланг з вигляду цілий. Слідів масла не видно на ньому.
Та навіть якщо дирявий, чому бачок зранку весь в маслі?

СообщениеДобавлено: Вт окт 11, 2011 21:56
Mad Max
Баян. Сальник приводного вала насоса.

СообщениеДобавлено: Вт окт 11, 2011 21:57
Starcrafter
Це ремонтується? Де той сальник купити можна?

СообщениеДобавлено: Вт окт 11, 2011 22:24
V12
Mad Max писал(а):Баян. Сальник приводного вала насоса.

+1

СообщениеДобавлено: Ср окт 12, 2011 00:10
Sunique
Starcrafter
Отпрправь его Максу в Харьков и обязательно попроси, что срочно)))
за совсем божеские деньги починит

СообщениеДобавлено: Пт окт 21, 2011 14:51
Starcrafter
Поміняв підшипник і сальник. Підшипник мав відчутний люфт, сальник мав виробітку. Сальник 70грн, підшипник 40грн, робота 130грн.
Якщо підшипник був не бракований, то до списку росхідників субару добавиться ще і ця пара запчастинок раз в 30тисяч міняти.
Тепер в машині тихо. Навіть на холодну не гудить :).
Mad Max дякую за підказку.

СообщениеДобавлено: Пт окт 21, 2011 23:35
Віталік
Starcrafter
вітаю з вирішенням проблемки :Yahoo!:

СообщениеДобавлено: Сб окт 22, 2011 08:49
Mad Max
Кто-то мне походу пузырь торчит... :D

СообщениеДобавлено: Сб окт 22, 2011 13:08
Starcrafter
И не единожды торчит. :oops: Но ничего, тут сцепа подыхает. Да и рулевая чего то тарохтит на неровностях. А местные колхозы этого всего не умеют. Придеться к метрам отправлять. :wink:

СообщениеДобавлено: Вс окт 23, 2011 19:32
seapilot
Starcrafter писал(а):Поміняв підшипник і сальник. Підшипник мав відчутний люфт, сальник мав виробітку. Сальник 70грн, підшипник 40грн, робота 130грн.
Якщо підшипник був не бракований, то до списку росхідників субару добавиться ще і ця пара запчастинок раз в 30тисяч міняти.
Тепер в машині тихо. Навіть на холодну не гудить :).
Mad Max дякую за підказку.


Где взять подшипник и сальник? Кто продаст?

СообщениеДобавлено: Вс окт 23, 2011 19:35
Starcrafter
Береш старый подшипник и сальник и идеш в магазин, где запчасти продают к иномаркам. Там штангенциркулем меряют подшипник\сальник и продают тебе такого же размера. Сальник ждал 3 дня. Подшипник дали сразу.