Страница 1 из 2

Антілаг???

СообщениеДобавлено: Ср авг 04, 2010 01:15
Orest
От надкнувся на ролік в You Tube ((Lanch-Anti-Lag)) http://www.youtube.com/watch?v=Oh1W-r07 ... re=related ще http://www.youtube.com/watch?v=QNYCu1Qt ... re=related і ще http://www.youtube.com/watch?v=X8XLMR9A ... re=related .
Принцип роботи ланча зрозумілий, а от що при старті дає антілаг окрім як прикольних хлопків :D і що це взагалі за прикол розкажіть не грамотному.....? :oops: Ну і про + і -? Хоча поверхнево розумію, але всеж таки :wink:

СообщениеДобавлено: Ср авг 04, 2010 08:06
GTI
Orest
Эта хрень поддерживает турбу на оборотах, чем не дает сваливаться в большую яму на переключениях и т.д.
Из названия наверно уже можно понять зачем это.
Но за это ты платишь ресурсом турбы как мин. - ее же просто палишь, т.к. горит бенз в ней, разогревая до красно-белого состояния.
:oops:

СообщениеДобавлено: Ср авг 04, 2010 08:26
КОЛЯ_RACE FAN.zp.ua
вещь отличная, только как минимум - турба становится расходником

СообщениеДобавлено: Ср авг 04, 2010 09:24
Andr3y

СообщениеДобавлено: Ср авг 04, 2010 09:49
Orest
Всім дякую, впринципі я так і розумів, але що воно дає при старті з ланчом, коли турба так і так розкручена? Ну хіба вона ще скорше крутитись буде і моменти обриву подачі бензини будуть менше помітні, я правильно розумію :oops:

СообщениеДобавлено: Ср авг 04, 2010 10:09
vd
при старте с ланча на момент старта уже есть буст, для этого вполне можно задействовать антилаг, а можно просто чуть менее суровыми методами сделать то же :wink:

СообщениеДобавлено: Ср авг 04, 2010 10:16
Orest
vd писал(а):при старте с ланча на момент старта уже есть буст, для этого вполне можно задействовать антилаг, а можно просто чуть менее суровыми методами сделать то же :wink:

В мене без антілагу наддув при старті з ланчом +0.6бар. Тому мене і цікавить в чому прикол антілагу в момент старту з ланчом? окрім ефектних хлопків...

СообщениеДобавлено: Ср авг 04, 2010 10:56
Bilyk WRX
Orest
на страте и в этом клипе лаунч=антилаг

СообщениеДобавлено: Ср авг 04, 2010 11:08
Orest
Bilyk WRX, тобто ланч+антілаг можна настроїти тільки на старт, а вже під час руху його не буде?.....

СообщениеДобавлено: Ср авг 04, 2010 11:16
Bilyk WRX
Orest
в драге и в рали это имеет немного по-разному.
Для драга - это когда ты на старте нажал газ в пол, надулся и поехал не отпуская педаль газа.
Для ралии - это когда ты отпустил педаль газа, а машина стоит в наддуве стреляя выхлопом слегка

СообщениеДобавлено: Ср авг 04, 2010 11:36
Orest
Bilyk WRX писал(а):Orest
в драге и в рали это имеет немного по-разному.
Для драга - это когда ты на старте нажал газ в пол, надулся и поехал не отпуская педаль газа.

Я це розумію, мене цікавить чи антілаг можна настроїти конкретно під старт з ланчом, а дальше щоб його не було, просто хочу хлопки тільки на старті :D , а дальше нах :D
Так можна чи ні? :oops:

СообщениеДобавлено: Ср авг 04, 2010 11:44
Bilyk WRX
Orest
можно

СообщениеДобавлено: Ср авг 04, 2010 11:55
Orest
Ще раз дякую всім, тепер лишилось настроїти :wink: :D

СообщениеДобавлено: Ср авг 04, 2010 12:03
Ваня WRX
Я це розумію, мене цікавить чи антілаг можна настроїти конкретно під старт з ланчом, а дальше щоб його не було, просто хочу хлопки тільки на старті , а дальше нах
Так можна чи ні?

А смисл? Для драга тобі то непотрібо так як ланч виконує майже ту саму роль, а хіба раллі чи кільця....
Орест, введи в поіск на Сті-клубі "Антилаг" і буде тобі щастя - там це питання обговорено вдоль і поперек (дав би сцилку але в мене скоти все поблокували на роботі).... з того шо я памятаю - розхід нереальний, температура бєшена, ну і як казав ГТІ турбна стає розхідником, а ефекта з того всього дуже мало.

СообщениеДобавлено: Ср авг 04, 2010 12:28
Orest
Ваня WRX писал(а):
Я це розумію, мене цікавить чи антілаг можна настроїти конкретно під старт з ланчом, а дальше щоб його не було, просто хочу хлопки тільки на старті , а дальше нах
Так можна чи ні?

А смисл?

Хочу ефектних хлопків, але тільки на старті :roll: