Сделать из WRX джип :)
Замахався я цієї зими витягувати свою машину з сугробів з допомогою троса і маленького джипа.
Повний привід на машині відмінний, як для снігу. Віскомуфти блокуються на ура і машину в перед тягне три колеса з 4х. Але кліренс .... Кожен раз висів "на пузі", коли тросом користувався.
Отож, появилась ідея. Форестер має 21см кліренсу і майже однаковий з Імпрезою за будовою підвіски (я не сильно помиляюсь?). Купляємо ходову від Форестера (ті куски, якими він відрізняється від імпрези) і на початку зими ставимо її на ВРХ. Зима закінчилась - ставимо назад рідну ходову. Літом катаємось на ВРХ, зимою маємо турбофорестер :).
Відповідно питання. Що треба замінити в ходовій імпрези, щоб вона мала кліренс в 21см (можна і більше, я не проти
) і скільки це коштуватиме? Може простіше джип купити?
Повний привід на машині відмінний, як для снігу. Віскомуфти блокуються на ура і машину в перед тягне три колеса з 4х. Але кліренс .... Кожен раз висів "на пузі", коли тросом користувався.
Отож, появилась ідея. Форестер має 21см кліренсу і майже однаковий з Імпрезою за будовою підвіски (я не сильно помиляюсь?). Купляємо ходову від Форестера (ті куски, якими він відрізняється від імпрези) і на початку зими ставимо її на ВРХ. Зима закінчилась - ставимо назад рідну ходову. Літом катаємось на ВРХ, зимою маємо турбофорестер :).
Відповідно питання. Що треба замінити в ходовій імпрези, щоб вона мала кліренс в 21см (можна і більше, я не проти
) і скільки це коштуватиме? Може простіше джип купити?
.
зачем это ВРХ если не хватает клиренса купи новый форик там 225 мм и доделай подвеску по жесткости и все. Той же ВРХ только вместительный


не сделал потому что не на шел кто может это все снять с донора в америке и привезти сюда за разумные деньги - мне заломили цену около 3000 штук зелени - бред помоему.