Повний привід на машині відмінний, як для снігу. Віскомуфти блокуються на ура і машину в перед тягне три колеса з 4х. Але кліренс .... Кожен раз висів "на пузі", коли тросом користувався.
Отож, появилась ідея. Форестер має 21см кліренсу і майже однаковий з Імпрезою за будовою підвіски (я не сильно помиляюсь?). Купляємо ходову від Форестера (ті куски, якими він відрізняється від імпрези) і на початку зими ставимо її на ВРХ. Зима закінчилась - ставимо назад рідну ходову. Літом катаємось на ВРХ, зимою маємо турбофорестер :).
Відповідно питання. Що треба замінити в ходовій імпрези, щоб вона мала кліренс в 21см (можна і більше, я не проти
 ) і скільки це коштуватиме? Може простіше джип купити?
 ) і скільки це коштуватиме? Може простіше джип купити?


 
   .
 .

 зачем это ВРХ если не хватает клиренса купи новый форик там 225 мм и доделай подвеску по жесткости и все. Той же ВРХ только вместительный
  зачем это ВРХ если не хватает клиренса купи новый форик там 225 мм и доделай подвеску по жесткости и все. Той же ВРХ только вместительный  

 
 
 
 


 
  

 не сделал потому что не на шел кто может это все снять с донора в америке и привезти сюда за разумные деньги - мне заломили цену около 3000 штук зелени - бред помоему.
  не сделал потому что не на шел кто может это все снять с донора в америке и привезти сюда за разумные деньги - мне заломили цену около 3000 штук зелени - бред помоему.

