Oleg5383 писал(а):Жиклёр, кстати стоит один --- в трубочке между тройником и хол.частью турбы. Правильно ли это ?
Правильно. Но вот Юра SD-Style писал что на СТИ должно быть 2 жиклера.
Тока мне лично не понятно накой нужен 2-й.
Модератор: Dr.House
Oleg5383 писал(а):Жиклёр, кстати стоит один --- в трубочке между тройником и хол.частью турбы. Правильно ли это ?
Orest писал(а):А в мене проблема заключається в наступному....на рідному випускному колекторі машинка надувалась на 1.30 і здувалась до 1.1-1.15 до відсічки в 7100об. Після встановлення випускного колектора "Інвідіа" машина надувається на 1.35 і здувається 1.03 -1.05 до тих самих 7100об. Якщо крутити дальше до 7560об здувається до 1.0бар і сам момент удар виходу машини в наддув став менш відчутним. Турба VF-35.
В чому проблема? І чи можна поправити полку до відсічки бустом?
Sigma STI писал(а):Orest писал(а):А в мене проблема заключається в наступному....на рідному випускному колекторі машинка надувалась на 1.30 і здувалась до 1.1-1.15 до відсічки в 7100об. Після встановлення випускного колектора "Інвідіа" машина надувається на 1.35 і здувається 1.03 -1.05 до тих самих 7100об. Якщо крутити дальше до 7560об здувається до 1.0бар і сам момент удар виходу машини в наддув став менш відчутним. Турба VF-35.
В чому проблема? І чи можна поправити полку до відсічки бустом?
Колектор равнодлинный?
Вернуться в Impreza/GT/WRX/STI/XV
Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 107